15 Ağustos 2013 Perşembe

13 Saat + 1 Ömür

Ortak Roman için ayraç seçmeme gerek yokmuş!
Dün kitabım elime ulaştı,aşina olduğum bir konu,hem de merak  ettiğim,benim de tuzumun olduğu  bir kitap olduğu için hemenn okumaya başladım.Saatler içinde de bitti.
Edebiyat Haber'de paylaşımlar yapılırken daha hep merak ediyordum "Ne oldu bu adama?" diye.Öğrendim,rahatladım :))
Bu kitap da şimdi imzalı kitapların yanında yer almaya gidiyorrr!

Altı Çizilenler:

Hafızamız bizim bütünlüğümüz,tutarlılığımız,mantığımız hatta eylemimizdir.Onsuz,biz bir hiçiz.
Luis Bunuel (Kitap da bu sözün yer alması cuk oturmuş ) sf:15

..savaşlarda fakir halkın evlatları ölür,kimsesizler ölür,soylular,güçlüler buna hiç aldırmazmış. sf:98

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...