5 Ağustos 2013 Pazartesi

Kremalı Un Çorbası (Krema Sizden;) + Cips Sosu Tarifi

İki yeni tarifle karşınızdayım:)
Ben normalde fazla çorba hayranı bir insan değilim ama Ramazan ayı olunca illa iftara yapılıyor.Değişik değişik tarifler deniyoruz böylece.

Kremalı Un Çorbası
4 çay kaşığı tereyağını eritin ve 1 su bardağı un ekleyip kavurun.İçine 3,5 s.bardağı sıcak süt ve 3 su bardağı su ekleyip,un çözülene kadar karıştırın.(Ben çabuk olması için mikser kullanıyorum) Farklı bir kapta yarım s.bardağı yoğurt ve 2 yumurta sarısını çırpın ve unu karıştırmaya devam edin.Tuzunu ilave edin ve bir taşım kaynatıp sıcak servis yapın.

Cips Sosu

   
Fazla cips aşığı bir insan olmamama rağmen zaman zaman çok canım çekiyor.En sevdiklerim de Lays Baharatlı ve Patos Rolls Acılı . Hatta "Patos Rolls"lar ilk çıktığında o kadar acıydı ki gözümden yaş geliyordu(çok fazla acıya dayanamam) ama yine de yiyordum :) Bu sefer de sade yemekten sıkılıp sos hazırlayayım dedim.Bol bol olunca daha güzel oluyor :)

İhtiyacınız olanlar :
Yoğurt
Nane
Kekik
Pul biber
Tuz

Bunları katın ve hazıır ! Sakın tuzunu unutmayın,tadı tuzu olmuyor :)
Afiyet olsuun..


4 yorum:

  1. cips sosu harika gözüküyor hemen deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  2. Yorumlarınızı bekliyorum sonra :)

    YanıtlaSil
  3. benim de çok yaptığım bir sosdur çok güzel oluyor ama kekik koymuyodum hemen kekikli de denicem :)

    YanıtlaSil
  4. Kekiğin kokusundan dolayı da çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...