22 Ağustos 2013 Perşembe

Gölgesizlerin Tutkulu Dansı - Tess Gerritsen



Kitapla ilgili o kadar çok yorum okudum ki,soğumuştum resmen.Sonunda kendim okuyup görmeye karar verdim,en doğru yol.
Tess okuyormuş gibi olmuyorsunuz zaten.Bence çoğu kişinin de takıldığı nokta bu.Yazarın adı farklı olsaydı çoğu kişinin seveceğine eminim.
Sanırım biz Tess severler olarak işin içinde neşter ya da Rizzoli&Isles olmayınca Tess okuduğumuzu anlamıyoruz :)
Kitap bir macera kitabı.Ancak neden adı "gölgesiz" ? 
Bana göre gayet güzeldi.Elime aldığımda sıkılmadan saatlerce okudum,Tess'in parmağı var sonuçta :) Tess okuduğunuzu anlamıyorsunuz ama güzel bir macera kitabı olacaktır :)

Altı Çizilenler:

-Sör Oliver gelinden yaklaşık yirmi yaş büyük olmasına rağmen onlarınki erkek tarafından gelen para ile kadın tarafından gelen güzellik arasında klasik bir eşleşme olmuştu. sf:13

-Gökyüzü bulutsuz,ay ışığı süt kadar yoğundu. sf:23 (ne güzel bir benzetme)

-Rüzgar çimleri süpürüyor,kuru yaprakların kokularını havaya savuruyor ve havayı soğutuyordu.Sonbahar kokusu,diye düşündü. sf:198

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...