5 Şubat 2014 Çarşamba

GEZİ | İstanbul

Her şey böyle başladı işte..Aslında böyle bir planımız olmasına rağmen,ani bir kararla İstanbul'da bulduk kendimizi.

İlk gün(geçtiğimiz cuma) 11'de BUDO ile yola çıktık.1 saat 50 dakika gibi bir sürede de,Kabataş'a indik.Hava buz gibiydi şansımıza!
İlk gün yol yorgunluğu vs derken hiçbir yere gitmedik.Kuzenimde kaldık bu süre boyunca.

Ertesi gün asıl gezi başladı :) 7 saat mı gezdik artık bilemem.Yine hava çok soğuktu ama ilk güne kıyasla daha iyiydi.
Beyazıd'dan başladık.Kapalıçarşı ilk durağımızdı.

Kilimlere hayran kaldım..

Bu dükkanın sahibiyle biraz sohbet etme fırsatımız oldu.Çarşının en eskilerinden birisiymiş öyle söyledi ve bir takım tavsiyeler verdi bize hayatla ilgili :)

Bu lambalara da hayran kaldım.
Çarşıdan çıktık gidiyoruz..

Pierre Loti oteli.

Ayasofya

Gülhane Parkı
İlk mola noktamız burası oldu.Tesislerde çay içtik,10 dakika sürdü o da :)

Eminönü

Sonradan dikkatimi çekti.Farkettiniz mi :)

Ne yazık ki buralarda şarjım bitti.Fotoğrafların bir kısmı da ipad de.

Karaköy,Cihangir dolaştık buraya geldik.

Gezi Parkı merdivenleri

Girdiğimiz  bir tane kilise.

Roma Parkı
Galata

Meşhur Doğan Apartmanı. Beren Saat'in Duru reklamı da bu sokakta çekilmiş.

Fotoğrafın olmadığı ama gezdiğimiz diğer yerler:
-Çukurcuma
-İstiklal Caddesi - Taksim
-Nevizade
-Travestiler Sokağı (:
-Cezayir Fransız Sokağı
-Pasajlar

Meşhur Beyoğlu çikolatası da yedik.Normal milka :)
Eve dönmemiz akşam 9'u bulmuştu,nasıl gezdiysek artık.
Bir ara İstiklal'de karnımızı doyurmuştuk onun dışında dinlenmedik bile :)

Ertesi gün (Pazar) alışveriş merkezine gittik.Daha sonra yine evde dinlendik.

Sonraki gün dönüş günümüzdü.Kabataş'a gelip simit-peynir-çay ile kahvaltı yaptık denize karşı.

Daha sonra dönüş saatimize kadar Taksim'e gidip orada mağazalarda filan gezdik.Bir kaç hatıra olsun diye magnet,ayraç filan aldık.
Ayraçlarımı çok severek aldım.Defter ise el yapımı,sarı sayfalı.İçinde çok az sayfa var ama olsun :)
Bir de magnet var.Onu da hemen buzdolabına yapıştırdık.(!)

Yine Kabataş'a dönüp,dönüş saatimize ( 15.30)  kadar Kahve Dünyası'nda vakit geçirdik.

Böylece İstanbul maceram bitmiş oldu.Bol kahkahalı,çok yorucu ama bir o kadar da güzel 4 gündü.
Bir de bol fotoğraflı :))

Siz nereleri gezdiniz,en çok nereleri seviyorsunuz yorumları bekliyorum!

1. bu zamana kadar hiç bir yeri gezip görme şansım olmadı bazı sebeblerden dolayı en çok görmek istediğim ilk yer tabiki istanbul görmeden gitmeden aşık olduğum bir şehir böyle resimleri görünce içim kıpır kıpır oluyor sanki gitmişim gibi oluyor ani heycana kapılıveriyorum teşekkürler paylaşımınz için
    heleki o çini tabaklara nihalelere ve lambaları pek bir beğendim kendim de çini işiyle uğraşıyorum olacakki görünce dayanamıyorum hemen ilk dikkatimi çeken çini işleri oluyor

2. Sizde bu duyguları uyandırabildiysem,gezip görmüş kadar olduysanız ne mutlu bana :) Umarım bir gün bu isteklerinizi gerçekleştirebilirsiniz :)

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...