29 Haziran 2012 Cuma

Çalıkuşu - Reşat Nuri Güntekin

Reşat Nuri Güntekin romanı olduğu için lafı fazla uzatmaya gerek yok.Harika bir kitaptı ! İki üç sene evvel filan okumuştum ama hatırlamadığım için tekrar okumak istedim.
İyi ki de okumuşum.Harikaydı ! Okumayan kaldı mı bilmem ama kaldıysa mutlaka okusunlar diyorum.
Aah Çalıkuşu aah !

Okuma listemden bir kitap daha eksildi.Okuma listeme ulaşmak için tıklayın.

Arka Kapak : 



Çalıkuşu, Reşat Nuri Güntekin’in, en yaygın ününü kazandığı ilk romanı. Romanda, iyi öğrenim görmüş bir İstanbul kızının, Anadolu’nun çeşitli köy ve kasabalarında öğretmen olarak yaşadığı serüven anlatılır. Dekorun yer yer büyük bir güç taşımasına karşın, Çalıkuşu duygusal bir sevgi öyküsüdür. Serüven yönü ağır basan bu romanda, kişilerin duygu dünyaları, ülke gerçeklerinden soyutlanmadan verilir. Çalıkuşu, her yaştan insanın rahatlıkla okuyup sevebileceği önemli romanlarımızdan biridir. Feride, güzel insanların sevgilisidir. Çalıkuşu bir ışıktır…

 Kaynak










2 yorum:

  1. gerçekten bir başyapıttı bence:D yaklaşık 1 günde bitirmiştim kocaman kitabı:P edebiyat öğretmenimiz birde yeşil pencere'yi önerdi amahala okumadım. oda çalıkuşu gibi birkonuyu anlatıyormuş sanırım ama bu kadar güzel midir ki?

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten kitap bir harikaydı.Ben sıcaklardan dolayı 5 günde okumuşum,Vikitap'tan bakıyorum :) Ama 2 gününde hiç okumamıştım zaten,kalanını da 3 günde bitirdim,senin kadar az zamanda olmasa da :) Yeşil Pencere'yi ben de okumadım canım,yardımcı olmak isterdim ama.İnternetteki yorumlara bir bak istersen :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...