30 Haziran 2012 Cumartesi

Sungkyunkwan Scandal

Gerçekten "İç Akıtan Takım" değil mi ? :)
Sungkyunkwan Scandal bitti.Geriye kalan ise ufacık bir tebessüm :)
Dizi gerçekten çok güzeldi :) İlk olarak konusundan başlayalım.

Kim Yoon He,hasta kardeşine bakmak için bir kitapevinde erkek kılığında çalışıyordur.Bir gün Sungkyunkwan sınavlarına birisinin adına girmeye çalışır,ancak yakalanır.Onu yakalayan kişi ise,kendi adına sınavlara girmesini söyler.Böylece Kim Yoon Hee Kim Yoon Shik olarak hayatına devam edecektir..

Kim Yoon Shik (Kim Yoon Hee)
Lakabı Deomul . Anlamını bilmiyorum haha :)
Bir önceki postta da belirttiğim gibi,City Hunter'da oppamızla oynadığı için ne kadar kızsam da çok severim Min Young'ı.Bir kere çok iyi oyuncu.İzlediğim bütün dizilerinde,harikaydı.Çok yetenekli olduğunu düşünüyorum.
Bu dizide de çok şekerdi.O şapkaları taktığında ortaya çıkan küçücük yüzü ve diğer erkeklere göre küçücük kalan ayakları..35 numara filan mı giyiyor nedir :))
Burda çok şekerdii :)
(Alttaki fotoğraf bana aittir)
Lee Sun Joon
3.başbakanın oğlu,bir Noron.Sürekli felsefik konuşur,buna alışmak lazım :) Yoochun gerçekten odun rolünü çok iyi oynamış,onu da kutluyorum :)
Bu resme iyi bakın.Çünkü Lee Sun Joon'u dizide çok az gülerken görüyorsunuz :)
Fotoğraf bana aittir.(Üstteki)
Chae Moo Shin
Lakabı Geol Oh.Anlamı ise "Çılgın At"

Bir Soron.Abisinin ölümü yüzünden dünyaya karşı öfkeli.Dizideki favori iki karakterimden biri.Onlar olmasaydı dizinin tadı tuzu yoktu açıkçası.Dövüş sahnelerinde yüreğim ağzıma geldi,o kadar iyi dövüşüyor ki :)
Artist Geol Oh :) (Fotoğraf bana aittir.)

Gu Yong Ha 

Lakabı Yeorim.Yeo kadın,rim ise çok demek.Yani çok kadın :)
Kadınlar neredeyse Yeorim oradadır :) Dizide sevdiğim 2.karakter de bu şirin surat :)  İkisi olmasaydı zaten !
Sürekli "Ben Gu Yong Ha'yım" diyor ya,kopuyorum :) Bayılıyorum bu şirin surata.Bir göz kırpışı var ki :) 
(Alttaki fotoğraf bana aittir)

Diziyi izleyenler bu sahneyi bilir.İzlerken dikkat edin,çok komikti haha


Park Min Young burda çok güzel olmuştu !



Dizinin 15.bölümünün başlangıç resmi.Çok hoşuma gitmişti.. (Alttaki bütün fotolar bana aittir)
Park Min Young o kadar komikti ki ! Yorgana sarılıp,dönüyor,tulum gibi uyuyacak :)
Bu yüzükler kime ait acaba ? :)

19.bölümden :
Yeorim : Krala şikayetimizi bildirmeye gidiyoruz.Kampüsün Çılgın At'ı bile hoş bir binek atı gibi görünecek !
Ahahaha burada yerlerdeydim :) bknz:üstteki fotoğraf
"İç Akıtan Takım olarak hep birlikte yatalım!"

Gerçekten güzel bir diziydi.Hele son 10 bölümü çok daha iyiydi.İzleyin derim ben :)
Bana aittir demediğim fotoğraflar alıntıdır.Diğerlerini lütfen izinsiz kullanmayalım :)


2 yorum:

  1. Eline sağlık..Ben bu diziyi askıya almıştım fakat senin yazın sayesinde tekrar başlamaya karar verdim...

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...