5 Haziran 2012 Salı

KİTAP | İlk Kez Cadı

Ben İlk Kez Cadı kitabını bitireli yıllar oldu ama hala oturup ta yazamadım.Kısmet bugüneymiş.
Efendim,sözün özüne gelecek olursak ben bu kitabı yarıda bıraktım,son 100 sayfa kala.
Kitap gayet sıkıcı bir şekilde başladı ama arkadaşımın sonralarda güzelleştiğini söylemesiyle birlikte okumaya devam ettim ama sürekli gece yatmadan önce.Bir iki sayfa okuyup bırakıyordum.Bir yerde heyecanlanır gibi oldu,sonra yeniden fooss.
Arkadaşımdan bu serinin ikinci kitabını da almıştım ama onu okumayacağım.
Kitabı okuyan varsa yorumlarını paylaşsın,bakalım bir tek ben mi öyle düşünüyorum ?
Şu sıralar yazın gelmesiyle birlikte renkli,cıvıl cıvıl bir kitaba ihtiyacım vardı ve ben de biraz çocuk kitabına kaçan bir kitap seçtim :)

Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. İsmi ilgi çekici geliyor kulağa, dediğin gibi okuyanlar paylaşsa konuyu da az çok öğrensek :)
    Sevgiler,
    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Evet öyle ama beğenmedim açıkçası,başkalarının yorumlarını da merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. İyi kitap yorumları kadar kötüleri de çok önemsiyorum. Görürsem es geçeceğim.
    Şimdi okuduğun kitap neşeli bir kitaba benziyor. Arada böyle kitaplar okumak iyi gelir insana :)

    YanıtlaSil
  4. İstiyorsan al kitabı,bir dene,bakalım sen beğenecek misin? Yorumunu çok merak ediyorum :)
    Evet ama şu son zamanlarda okuduğum kitaplar çok ağır gidiyor.Bin Muhteşem Güneş'ten sonra hızımı yakalayamadım..

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...