8 Ağustos 2012 Çarşamba

Coffe Prince

Sürpriiz ! Hiçbiriniz bu diziyi beklemezken,ben internetimin bana kazık attığı günlerde,bilgisayarımda olan bu diziyi izleyip bitirdim.Aslında geçen sene ilk bölümünü izleyip,bırakmıştım.İlk bölümleri gerçekten sıkıcı çünkü.O yüzden uzak duruyordum bu diziden hep.Ama iyi ki de uzak durmamışım,gerçekten çok güzel bir diziydi.Sıcacık..
Aslında canım pek blog yazmak istemiyor,o yüzden uzatmayacağım :) Kızımız işi kapmak için,erkek gibi davranıyor,konusu bu :)


Ve dizideki yakışıklılarımız..Gördüğünüz gibi en soldaki yakışıklımızın elinde siyah ojeler var :D Dizideki artist tavırlarıyla herkesi kendine hayran bırakıyor.Ortadakinin pek yakışıklı olduğunu söyleyemem kendimce :D En sağdaki ise çapkın Ha Rim.
Bu kızımız maşallah bütün yakışıklılarla oynadı yani :D
Bu dizideki favorim ise 2.sıradaki kız oldu.Biraz SNSD Yoona^ya benzetsem de,Yoona^dan daha güzel bence.Dizide her haliyle çok güzeldi,çok hoşuma gitti :)

Gong Yoo bu dizide çok artist ve çok yakışıklıydı :))
 Burada çok şekerdi :)

12.bölüm kesinlikle harikaydı.Eun Chan ile şakalaşmaları,patronla ikisinin oyunları filan :)
Bir de bir bölümde fıskiyenin altında ıslanıyorlardı,şarkı söyleyip zıplıyorlardı o da çok harikaydı ama hangi bölüm olduğunu hatırlayamadım :)

14.bölümün bitiş sahneleri çok güzeldi,son 3 dakikası falan :)

Woah,Woah,Woah :)

Sonuç olarak güzel bir diziydi,izleyin,izlettirin efendim :) Ama üzülerek söylüyorum ki,finali yine tatmin edici değildi.Bu Korelilere final yazmayı öğretmek lazım :(



4 yorum:

  1. merhaba blogunu yeni keşfettim
    üyenim
    ben de beklerim bloguma
    sevgiler=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumla ilgili yorumların için teşekkür ederim,keyifli okumalar :)

      Sil
  2. çekik gözlü filmleri dizileri pek sevemedim ben yaa neden bilmem :D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hiç olur mu öyle :D Bir kere izle seversin,ilk başta ben de "Napıcam bunları?!" diyordum ama sonuç bu ! :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...