8 Ağustos 2012 Çarşamba

Kurtuluş Savaşı'nda Bursa - 2

İlk kitapla ilgili yorumum için tıklayın.

Aslında bu Temmuz kitaplarımdan.Temmuz ayının son gününe yetişmiş ve bitmişti :) Ancak bloga yazamadım bir türlü..Ve farkında olmadan Okuma Listem'den bir kitap daha silindi :)
Kurtuluş Savaşı'nda Bursa daha önce de bahsettiğim gibi ansiklopedik formda bir kitap.Ama biraz daha akıcı bir dille yazılmış olması kitabı okunabilir kılıyor.Hiç kimse bir ansiklopediyi oturup baştan sona okumamıştır bence,ya da nadir vardır,ya da ben öyle yapmadım :) Dediğim gibi ihtiyacımız olan bilgileri alır,kalanını sonralara saklarız.Kitaplığımıza koyar,arada bir göz gezdiririz.Bu kitapta öyleydi benim için.
Kitapta çok hoşuma giden bir şey vardı.Yılmaz Akkılıç'ın bir yazısı."Bursa'da doğmadım ama Bursalı olmaktan kıvanıyorum." demiş kendileri,ne büyük söz.
Bir de Fotoğraf Albümü vardı.


Örnek bir resim.Kuşe kağıdı baskılı sanırsam..

Bu kitap belediyenin ücretsiz bir hizmetiymiş.Nilüfer Belediyesi'ni çok takdir ederim zaten.
Her neyse :)
Kitap yazılarımı yetiştiremiyorum,başka yazıları yazarken :) En yakın zamanda yeni bir kitap yazısı daha gelecek :) O zamana kadar kendinize iyi bakıın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...