20 Ağustos 2012 Pazartesi

Sefiller

Valla bayram seyran derken hiç kitap okuyamıyor insan..Bu akşam köşeme çekilip kitabımı bitirebildim nihayet..Bir 100 sayfa kadar okuduktan sonra kitabım bitti,ben de fotoğrafını çekip hemen bloga atladım.
Sefiller çok çok akıcı bir kitap.Son zamanlarda okuduğum en güzel kitaptı.(Cadı serilerinden sonra iyi geldi.)Kitabım 2003 basımı,9 yıllık bir kitap.Mercek Yayınları'ndan çıkmış.Yalnız yerine "yanlız" yazılması çok bariz ve göze batan bir yazım hatasıydı,onu görünce delirdim açıkçası.
Sefiller yine çok önceden okuyup,hatırlayamadıklarımdan.Öyle bir sorunum var benim,kitapları çok fazla hatırlayamam yani.O yüzden bir sürü kitaplarla ilgili tuttuğum defterlerim/ajandalarım var:)
Bu konuda size bir fikrimden bahsetmiştim.Yine aynı fikrin devamı olarak,bu ayracımı kullandım bu kitapta.Ne bileyim,benim hoşuma gitti.Sizin de hoşunuza gitti mi ? Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen :)
Böylece okuma listemden bir kitap daha eksildi.Ama bu bloga yazdığımdan farklı bir liste.Bunu okuma listelerimi yazdığım ayrı bir defterde tutuyorum.
Sevgilerimle,tekrar iyi bayramlar :) (Tüm ısrarcı tutumlara karşın mideniz bulanıyorsa,fenalıklar basıyorsa,ki hepsini yaşadım ben,yemeyin efendim,yemeyin ! )

8 yorum:

  1. Tatlı komasına girmeme az kaldı :))
    Ya kapağından belli yayınevinin dandik olduğu :)))
    Oxxo'nun etiketlerini tavsiye ederim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kapağını sevdim diyebilirim,eskitmeli gibi hoşuma gitti açıkçası :)

      Sil
  2. 4 yıl önce bende okumuştum. 3 yıl önce de filmini izlemiştim (animasyon ağırlıklı). Çok güzel bi kitaptı sürükleyici ve güzel anlatımı vardı.

    YanıtlaSil
  3. demiştim ya sana ben de okudum bunu ama belki ortaokulda şimdi üzülerek söylüyorum hiç hatırlamıyorum en kısa zamanda okumam lazım benim de!!

    YanıtlaSil
  4. yayınevi çeviri kitapların püf noktası.
    Bu konuda hassas olmakta yarar var.

    Sefilleri ben de lisedeyken okumuştum. Haliyle hiçbir şey hatılamıyorum =)
    Ama muhteşem bir kitap olduğunu çok net hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sefilleri hala okumadım.Hatta kitaplığımda yok :/ Kendimden ciddi anlamda utandım şuan..Ama klasikleri şu sıralar yavaş yavaş okumaya çalışıyorum.En yakın zamanda alıp okuyacağım.Paylaşım için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  6. Çoğu kişi benim gibi okuyup unutmuş,o yüzden rahat olabilirim hehe :) Sefiller gerçekten müthiş bir kitap,herkes okusun :P :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...