9 Ağustos 2012 Perşembe

İnsan Ne İle Yaşar ?

Geçen günden bir okuma hali :) Twitter^da paylaşmayı unutmuşum,şimdi paylaştım :) http://twitpic.com/aglfq8

İnsan Ne İle Yaşar'ı hala okumadın mı ! diyeniniz varsa tabii ki okudum.Ama çok önceden okuduğum ve hatırlayamadığım için tekrardan okumak istedim.
İnsan Ne İle Yaşar zaten hepimizin aklına güzel mesajları olan bir kitap olarak kazınmıştır.İçindeki bütün hikayeler ayrı ayrı çok güzel ama ben de bir topluluğa katılıyorum ki,en çok İnsan Ne İle Yaşar adlı hikayeyi sevenler topluluğu..
Kış Bahçesi'nden sonra hemen bunu okumaya başladım ve çabucak bitti.O yüzden Ne Okuyorum ? kısmına koymaya gerek görmedim.

Altı Çizilen Cümleler:

- Şimdi anlıyorum ki her ne kadar insanlara hayatta kalmalarının sebebi kendi çabalarıymış gibi gözükse de hakikatte onları yaşatan sadece sevgidir.Kim yüreğinde sevgi taşırsa,o sevgi Tanrı'dandır ve Tanrı o kişinin yüreğindedir,çünkü varlığın sebebi sevgidir. sf:44

- .. bütün insanlar kendi başlarına nasıl mutlu olabileceklerine kafa yormakla değil,sırf insanın özünde varolan sevgi sayesinde hayatta kalırlar. sf:43

- Önemli olan tek bir an vardır,o da 'şimdi'dir.En önemli an şu andır çünkü bir tek ona sözümüz geçer.İnsana en gerekli olan kişi şu anda yanında olan kişidir.Çünkü hiç kimse günün birinde bir başka işinin düşüp düşemeyeceğini bilemez.Ve de insan için en önemli uğraşı o an yanında olan kişiye iyilik yapmaktır.Zira bu,insanın yeryüzüne gönderiliş gayesidir!" sf:53

4 yorum:

  1. ay ya şu an kendimden utanır durumdayım aynen senin gibi ben de okumuştum ama bak şimdi hatırlamıyorum, en kısa zamanda okumalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku oku :) Zaten bir çırpıda bitiveriyor:)

      Sil
  2. Ben okumadım fakat benim yaşım küçük olduğundan bana biraz sıkıcı gelebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sıkıcı geleceğini sanmıyorum kitabın,hayatını değiştirmek ve emin adımlar atmak için güzel bir kitap olacağını düşünüyorum :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...