14 Eylül 2012 Cuma

Metis Defter ve Fazlası..

Sanıyorum ki bir çok kişi bu defterden aldı :) Ben de çok beğendiğim için alıverdim.Hem fiyatı uygun,hem dışı güzel,hem de(en önemli özelliği!) sayfaların altlarında kitaplardan alıntı sözler var.Bknz:

Ve yalnız kalmasınlar diye geçen gün BİM'den kırtasiye bölümünden aldıklarımı da koyayım dedim.
*Caretta Glides tükenmez kalemler:Geçen sene de BİM'den almıştım bu kalemleri ama görünümü daha farklıydı,bu seneki görünümü daha güzel.Bayağı dayandı bu kalemler.Ayrıca kalitesi de arttırılmış,akma yapmıyor,elinizi değdirdiğinizde yazdığınız yere batmıyor.Renkleri de çok hoş.O yüzden iki paket aldım.
* Ortadaki 2 silgi-2 kalem tıraş paketi: Sadece 50 kuruşa aldım! 50 kuruş olduğu için alayım dedim ama silgilerin bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim.Silgi gerçekten iyi siliyor,en azından ilk denemede bana öyle geldi :)
*En üstteki ikili Trix kalem : Bu kalemler de iyi.Sonradan kırılırsa bilemem,çünkü çok ucuzlar :)
BİM'deki bu kampanya hala devam ediyor.Bir gidip bakın isterseniz.Özellikle Caretta kalemlere :)

Kalemkutu bulamıyorum istediğim gibi,böyle büyükcene bir şey :) Bursalılar yardıım :)

6 yorum:

  1. Evet canım o defterden bana da bi arkadaşım hediye etmişti :) Ben de bu tip defterlerden bi dolu var o yüzden buna daha sıra gelmedi

    Kalemlerden ben de alayım bari hmm bi BİM bulmam lazım :D

    Öpüldün şeker!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk defa aldım,bayağı da hoşuma gitti,diğerlerinde aynı sözler mi var,diğerlerini de alabilirim :D
      Ben de seni öptüüm :)

      Sil
    2. Yok ben diğer küçük defterlerimden bahsetmiştim :) Ben de bu tarz bi çok defter var da :) Kimi sert kapaklı kimi spriralli :D

      Sil
    3. Hı o manada yani :)Ben bu tarz defterlerden anlamıştım da :))

      Sil
  2. defterin kapağı harika elim gidiyo gidiyo almamak için direniyorum valla :) kırtasiye de candır be yavvv

    YanıtlaSil
  3. Çok haklısın valla,kırtasiye candıır :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...