3 Eylül 2012 Pazartesi

Şeflerin Düellosu

Şeflerin Düellosu yarışmasını bir sıra izliyordum,ama artık izlemiyorum.İlk izlemeye başladığım zaman tatildeydik ve dışarı çıkmadan önce biraz dinleniyor ve bunu izliyorduk.Daha sonra iftardan önce izlemeye başladım.Ama artık izlemiyorum.
Bakalım bu yarışmanın her şeyde "Ben bunu 10 dakikada yaparım." , "Sana 30 dakika yeter." diyen jürileri kimlermiş,nasıl kariyerleri varmış ?
Ben bu programda Memet Özer'i görmüştüm ve "Bu adamın ne işi var?" demiştim.Hobi olarak yemek yapmak başka,bir programda jürilik yapmak başka şey!


İlk olarak Nalan Aksoy ile başlayalım..
1972 İstanbul doğumluymuş.Sosyetenin ünlü isimlerinden diye geçiyor hep adı.
Bence 40 yaşında olmasına rağmen,yüzünden daha yaşlı gösteriyor..
İki çocuğunun babası olan Cem Salur'dan 2006 yılında boşanmış.Boşanmanın ardından kendi sahibi olduğu Crema Organizasyon Şirketi'nin işlerine adamış kendisini.
Erol Eyinle bir ilişki yaşamış ve iddialara göre Eyin'in eşiyle o yüzden boşandığı söyleniyor.
Daha sonra Nihat Doğan ile de adı aşk dedikodularına karışmış.Onlara sorduklarında Doğan sessiz kalırken Aksoy "Belli olmaz,neden olmasın?" demiş.
{Magazin programı sunucuları gibi oldu haha :D }
Yağız İzgül yazdığınızda Google'a altta alternatiflerde "Yağız İzgül evli mi?" de var Allah'ım Yarab'bim :))
Yağız İzgül 1978 doğumluymuş.İstanbul Üniversitesi Jeofizik bölümü mezunuymuş.Ama yemek yapmayı çok sevdiği için,kendi mesleğini yapmıyormuş..Kendi şirketinin sahibiymiş.Babası dökümcülük yapıyormuş.Heralde oradan gelen bir şeyle,döküm tava yapmış bir sıra.Hecha markasının yaratıcısıymış.Ceylan Çapa'nın da eski sevgilisiymiş,ona çakma çanta aldığı iddia edilmiş.

Jüride en sevdiğim kişi Memet Özer galiba.Yarışmanın başlarında çok konuşuyordu.Bir de hızlı konuşması sebebiyle konuşunca insanın kafası karışıyor ya :D Ama artık pek fazla konuşmuyor :D 
1961 Artvin doğumlu.Ankara Üniversitesi Siyasal Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi bölümü mezunuymuş.Herkes onu Tülin Şahin'in kocası olarak biliyor bence,ya da en azından ben öyleyim :D


İşte gördüğünüz gibi jürilerimizin hepsi hobi olarak bu işi icra etmekte.Bence jüri daha deneyimli,bu işin eri kişilerden oluşturulabilirdi.Bu program zaten Masterchef'in sürekli yarışmacı değişeni.Ama en azından orda bir yaşlı adam vardı,o iyi aşçıydı mesela.Kimseyi kişilik olarak tanımıyorum,kişiliklerine bir lafım yok ama yarışmada durum böyle bence.
Evett,yorumlarınızı bekliyorum :)
Sevgiler..

5 yorum:

  1. Benim icin sadece acıkırsanız yaristirma :)

    YanıtlaSil
  2. Benim icin sadece, aciktiran yarışma diyecektim iphoneden yazında böyle oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu İphone'un insana yaptırdıkları :D Ayşen Ilgın'da bu konudan şikayetçi :))

      Sil
    2. sen kullanıyor musun ıphone, kullanıyorsan ınstagram kullanıyor musun, kullanıyorsan beni neden hemen eklemiyorsun :)

      Sil
    3. Alınmana gerek yok kullanmıyoruum :D

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...