19 Ocak 2013 Cumartesi

Kıyısızlar - Kahraman Tazeoğlu

İlk okuduğum Kahraman Tazeoğlu kitabı.
Pek beklediğimi bulamadım ben.
Kitap bölümlere ayrılmış : "Katilime Mektuplar" , "Hayatın Kıyısızlığı","Hayatın Şiirleri" ve "Aforizmalar" şeklinde.Ben bir tek "Hayatın Kıyısızlığı" bölümünü sevdim.Orada anlatılan hikaye çok güzeldi,çok şaşırdım."Katilime Mektuplar" daki yazılar bana çok basit geldi.Sıkıla sıkıla okudum.

Bir de havamı atayım :)

Not : Kendi yaptığım ayraçlarımdan kullandım yine.Bu bana tarifsiz bir mutluluk veriyor :) Diğerlerini görmek için tık tık :)

Altı Çizilen Cümleler :

-Kimi yaralar kapanır,"izi"kalır;kimi yaralar kapanır "sızı" kalır. sf:6

-Nasıl unutulduğu değil,neyle hatırlanacağı önemlidir insanın. sf:22

- .. çirkin hayat yoktur,o hayatı çirkinleştiren insanlar vardır. sf42

-Herkes doğar..Ölüm de herkes içindir ama bir tek yaşamak eşit değildir. sf:46

-Egolarımız o kadar şişkin ki,bu yüzden o devleşmiş benliğimizi aşıp,başkalarını sevemiyoruz.





4 yorum:

  1. Her Tazeoğlu okuduktan sonra hissedeceksin bunu , tabi ben hepsini okumadım ama bu kadar çok satılmasını da belki anlatımındaki yalınlıkla bağdaştırmak gerekiyor, düşünmeden anlayabiliyorsun...

    YanıtlaSil
  2. harıka sozler hepsıde o kadar doğrukı

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...