30 Ocak 2013 Çarşamba

Hayattan Kesitler #5

Bu seriyi ihmal ediyorum,ettikçe fotoğraflar birikiyor.Bir düzen vermeliyim şu işe..
Twitpic kullanıcı adım : cyrstalll



Can Yayınları'nın 5 TL kampanyasından aldığım bir kitap.O gün Sonsuza Kadar'ı da almıştım.Kıran Kırana'yı bulmak zor olmuştu.Kitap yorumum için


Yine ne okuyorum kısmında paylaştığım bir fotoğraf.Kitap yorumum için 


Kitap ve çay keyfi :)



Kitap kulelerim..Klasikler hariç öbürlerinin hepsi okundu.2.fotoğraftaki klasiklerin ise baskısı vs. tamamiyle felaket.O yüzden okumaya elim gitmiyor.

Un kurabiyesi :) Ben pek sevmem ama bu öyle güzeldi ki,ben bile bol bol yedim :)

Hangi not defteri daha güzel diye sormuştum Twitter'dan ve blogdan.Gelen yorumlar turuncuyu yani benimkini seçti :)


İlk Agatha kitabım.Kitapla ilgili yorumum için..

Kitabın yanında iyi gider :)


İçimden Geldiği Gibi'de resimler böyleydi :(



Metis Defter..Severek kullanıyorum bu defteri.Beğendiğim sözleri yazıyorum.


Okuyorum kısmında.Yine bir Ayşe Kulin kitabı ve yine çok güzeldi :)

Müge Sandıkçıoğlu'nun twitter adresinde yaptığı yarışmadan imzalı kitabını kazanmıştım :) Kapağı gibi içeriği de çok güzeldi :) Yorumum için.


Okul zamanı tüm kırtasiye güzelliklerinden her yerde bol bol bulabiliyorsunuz.Gözüme kestirdiğim bir defter.Çok beğendim :)

Kitap kurtlu mıknatıslı ayracımm :)

Altını çizdiğim yerleri böyle işaretliyorum.Sonsuza Kadar bittiğinde kitap bu haldeydi :)

Bu ojenin rengine bayılıyorum :)

O zaman aldığım deco bantlarım :) Hem kitap okuma defterimde kullanıyorum hem de beğenmediğim ayraçlarımı kaplamıştım.Bakmak için.

Hazin son :( Daha önce bahsettiğim bonbonlarım.Tamam tamam kabul,yarısından çoğunu ben yedim :)

Bayramda matmazel çikolata :) Çok lezzetlii.

Ve üzerindeki notu :)

Şimdilik bu kadar.Bu seriyi kimler seviyoor :)




4 yorum:

  1. çok güzel bir derleme olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu Vikitap sayesinde keşfettim ve paylaşımlarınıza göz atarken çok keyif aldım ve beğendim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim,beğendiyseniz ne mutlu bana :) Ben de sizin paylaşımlarınızı çok severek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...