17 Ocak 2013 Perşembe

Kozmetik Dosyası #6

 Gabrini 65 . Simli bir oje.Toz pembe renginde ama pek belli olmuyor.
Çıkmaya başladığında tekrar üstünden bir kat geçtiğinizde çok kötü oluyor bu konuda dikkat dikkat demek istiyorum.Yani silip tekrardan sürmeniz gerekir :)

Bu oje çok belli olmuyor diye siyah ojenin üstüne sürdüm ve sonuç nefis oldu :) Fotoğrafta tam yansıtmasa da.


Takip edenler bilir.Daha önce bu nemlendiricinin şeftalilisini yani turuncusunu paylaşmıştım.(okumayanlar tık tık) Aslında yine aynısını almayı düşünüyorduk ancak kalmayınca bu çilekliyi aldık.Sihirli ruj olduğunu bilmiyorduk :) Çok fazla sürmeyin aman,dudaklar bağırıyor 2 metre öteden :)

Kozmetik ürünlerini artık ikişer üçer yazmaya karar verdim post fazlalığı olmasın diye :) Daha önce yazdığım kozmetik yazıları için.. (arama butonundan kozmetik yazıp da bulabilirsiniz)

2 yorum:

  1. anew ruju kullandığımdan iliyorum çok beğenmiştim çok güzedir.

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...