11 Ocak 2013 Cuma

Kuyucaklı Yusuf - Sabahattin Ali

İşte 2013'ün ilk kitabı !
Yoğun olmamdan dolayı bayağı yavaş okudum bu kitabı.Ayrıca internetim dün geldi (4 günlük bir bağlantı problemi oldu!)Yani bu kitabın yazısı 3 gün gecikti :)
Neyse efendim.. İlk okuduğum Sabahattin Ali kitabı.
Kürk Mantolu Madonna'ya e-kitap olarak başlamıştım ancak devamı gelmedi,onu da okumak istiyorum.
Kitap genel olarak güzeldi.Sevdim diyebilirim :)

Altı Çizilen Cümleler:

-Bazı şeyler vardır,canımızı sıkar: "Bu neden böyle ? Böyle şeyleri dünyadan kaldırmalı!" deriz.Bazı şeyler de mevcut değildir,içimizden,bunların olmasını ister,hatta bu uğurda çalışırız.İkisi de saçma ve faydasızdır.İnsan dediğin mahluk hiçbir şeyi değiştiremez." sf:151


Şu an okuduğum kitap "İmza:Kızın" Dün başladım ve 165.sayfadayım.Sayfalar akıp gidiyor,şimdiden çok sevdim :)

2 yorum:

  1. altını çizdiğin cümle tam da içinde bulunduğum ruh halini anlatmış... çok doğru... bu kitap benim de 2013 listemde

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...