1 Haziran 2014 Pazar

Biz Adam Olmayız - Aziz Nesin


Annemin arkadaşı bir sürpriz yaparak - tam 17 tane - Aziz Nesin kitabı getirmiş okumam için.Çok şaşırdım,bir de sayısı bu kadar çok olunca.
Ödünç kitapları uzun süre elimde tutmayı sevmediğim için uzun bir süre Aziz Nesin kitapları göreceksiniz blogda,haberiniz ola :)

Bu ara hiç istediğim gibi kitap okuyamıyorum,bir süre sonra bomba gibi geri dönmeyi planlıyorum."Yeter artık!" deyip,bugün bitirdim bu kitabı.

Aziz Nesin'in daha önce "Şimdiki Çocuklar Harika" ve "Şimdi Avrupa" isimli kitaplarını okumuş,ilkini sevmiş,ikincisini pek sevememiştim.
Bu kitapta da esprili bir dille anlattığı hikayeler mevcut.Okurken çok keyif aldım.En sevdiğim ise sanırım kitabın adını taşıyan "Biz Adam Olmayız" dı.

Bu hikayeler günümüz için de hala geçerli :))

8 yorum:

  1. Adamı zorla deli ederler bu kitabını da okumalısın :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)
    Hiç Aziz Nesin kitabı okumadım. Bir kaç tane alayım bari ben de :)

    YanıtlaSil
  3. Şimdiki çocuklar harika yı ben de çok beğenmiştim. Başka beğendiğin kitabı olursa öner mutlaka=) Mimlendin buarada=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım haber veririm:) Hemeen bakıyorumm

      Sil
  4. ben de hiç okumadım.
    okuyanlardan hep aynı yorum duyuyorum ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar güzel yoruma okumalısın o zaman :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...