17 Haziran 2014 Salı

Bitenler ve Çöpe Gidenler #2


Bir sürü ıvır zıvır bitirmişim,önceki yazıdan beri.Şimdi detaylı bakalım..


Blendax Yağlı Saçlar İçin Şampuan : Yağlandırmayı geciktirmedi ama hızlandırmadı da :) 
L'oréal Elseve Dökülme Karşıtı Saç Kremi: Şampuanı hala bitmedi bunun.Ben bir etkisini göremedim.
Taft Saç Köpüğü : Çok fazla ısı kullanan biri değilim saçlarıma,özellikle yazın hiç çekilmiyor.Saçlarımı kurutmak bile canım istemediği için bu köpükler imdadıma yetişiyor.Bundan çok memnunum.Hatta ikincisinin yarısına geldim.Yazısı burada.

Daha önce bahsettiğim ve hiç sevmediğim banyo setinin duş jeli ve vücut scrubını bitirdim.Zaten kokusu vücutta kalmıyor,suyla da karışınca kokusu da pek belli olmuyor,bitsin de kurtulayım diye uğraştım ve bitti :) Yazısı burada.
Ve olaylı çay ağacı yağım.Arkadaşımdan rica etmiştim almasını.Daha sonra paketi açtık baktık,son kullanma tarihi geçmiş.Arkadaşım geri götürdüğünde eczacı "Sağlık Bakanlığı'nın istediği bir şey,önemli değil,kullanabilirsiniz." demiş.Üzerinden çok zaman geçmediği için kullandım ben de,ama hiçbir faydasını göremedim.Belki de son kullanma tarihinden dolayıdır.Çay ağacı yağlarına bir şans daha vermeyi düşünüyorum.
Yüz temizleme fırçası  : Cildimi çok tahriş etti o yüzden atıyorum.
Dove sabunlar vazgeçilmezim,hepsi çok güzel ama ben en çok bu kokusunu beğeniyorum,resmen temizlik!


Gabrini Diamond Lip Gloss : Yapısı çok ıslak ve yapış yapış.Dolayısıyla çöpe gidiyor.Aslında bunları numaralarına bakmak için ayrı bir yere koymuştum fotoğraflarını çektikten sonra,ama hepsini atmışım sanırım :/
Avon'un bu hangi seriden olduğunu bilmediğim ruju.Ortasında ışıltı bulunan şeftali tonunda bir rujdu.Severek kullanmıştım. Metallic pink rengi.
Colortrend Lip Gloss (Angel rengi) Kokusu çok güzeldi ama bu da yapış yapış.Kullanmadığım için çöpe gidiyor.
Nivea Dudak Nemlendiricisi : Burada Yves Rocher'nin nemlendiricisi ile karşılaştırmasını yapmıştım.Yeniden alabilirim,içinde SPF 15 de var çünkü.

Kurudukları için çöpe giden 2 oje.
Pastel 315 - New Year Glitter , Flormar 201 numara.

Gratis'in narlı ve aloe veralı  ampül maskeleri.Narlı maskeyi ben kullandım ama cildimi yağlandırdı.O yüzden aloe veralı maskeyi annem kullandı,onun cildi kuru,iyi geldi.Bir daha almam.
Pure Beauty Göz Maskesi : Bir etkisini göremedim.Evde soğuk kaşıkları gözümde bekleterek de aynı etkiyi sağlayabiliyorum :p
Nivea Arındırıcı Kil Maskesi : 10 seferden fazla kullandım sanırım bu maskeyi.Nivea'nın maskelerini seviyorum,bereketli oluyorlar.Tekrar alabilirim.
Babé Champu Extrasuave : Sağlık Deposu alışverişimde gelen testerlardan.Sanırım saçımın yağlanmasını hızlandırdı ama tek seferlik bir ürün olduğu için pek fazla yorum yapamayacağım.

Pierre F Gentle Peel Off Mask : Bir de nazik soyulabilen maske diyorlar ! Resmen nefret ettim bu üründen.Kokusu ve yapısı uhu gibiydi.Az sürsen soyulmuyor çok sürsen kurumuyor.Bir daha kesinlikle almam!!

Yiyor muyum ben bu pamukları acaba :p

Fresh'n Soft'un 90lı ıslak mendili.İçinde paraben,alkol olmaması ve kapaklı olması dolayısıyla tercih ediyoruz.Paket paket bitiyor bizde.
Lilibe Aloe Veralı 60lı pamuk: Lilibe pamukların çok seveni var ancak ben bunu hiç sevemedim.Öbür çeşitlerine şans vereceğim ama bu aloe veralı olanı bir daha almam.Yüzümde parça parça oldu resmen.
Watsons 100lü pamuk: Bundan da pek memnun değildim ancak Lilibe'yi gördükten sonra şükretmeye başladım :p Açılıyor yanlardan ancak yüzümde parçalanmadı.
Papia parfümlü peçete: Buraya böyle peçete koymak saçma olabilir ama bunu göstermeden duramazdım :) Kokusuna bayıldım!
İpek 70li pamuk: İçlerinde en sevdiğim bu oldu.Bir iki tanesi hariç açılma da yapmadı.

Her zaman diyorum benim için makyajdan önce cilt bakımı daha önemli.Zaten benim komple makyaj yapışım ayda 1-2 kereye denk düşüyor,kalanı hep makyajsız :)) Bu da bitenlere oldukça yansıyor :p Yine de uzun zamandır elimde olan rujlar sayesinde bir iki renkli kozmetik katmış oldum.
Konu bitenler ve favoriler olunca çenem oldukça düşüyor :p





4 yorum:

  1. Soyulabilen maske de bende senle aynı fikirdeyim.Kullanması resmen eziyet.Sonucu beğenmiştim ancak kullanımı çok zor olduğu için bir daha almam.Bu arada Bitenler yazını da keyifle okudum yenisini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Kuzum sana bir şey sorabilir miyim? Ben de mesela yazın saçlarımı kurutmayı pek sevmiyorum. Saçlarım düz ama kendiliğinden böyle dalga gibi olmasa da dalgaları var (Cümleye bakar mısın?) Bana önerebileceğin bir köpük var mı acaba? :) Koskocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım gibi o zaman :) Çok fazla köpük denemedim ama Taft'ın bu köpüğünden memnunum,ayrıca Syoss'unkini de beğeniyorlar.Kocaman öpüyorum ben dee :*

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...