15 Haziran 2014 Pazar

FİLM | Walk of Shame(2014)

Bugünlerde sürekli "eğlenceli film" arayışındayım.
Daha yaz havasına giremedim. (ki şu an Bursa'da hava yağmurlu) Üstüne üstlük arada rastlayan hastalık derken moralim biraz bozuk. 

Elizabeth Banks'in oyunculuğunu çok beğendim ! O "çaresiz" kadını çok iyi yansıtmış gerçekten.

Bu film daha ülkemizde vizyona girmedi. (27 Haziran'da girecekmiş) Ama internetten izleme imkanı var.

Film çok eğlenceliydi! Filmle ilgili bir yorum okumuştum.  "Kadına taksi parası veresim geldi bazı yerlerde!" diyordu. Aynen durum o ! 


Spoiler vermeyi hiç sevmediğim için kısa tutuyorum bu film yazılarını.
Konusu ise;

Haber spikeri olmak isteyen muhabir, uzun zamandır hayalini kurduğu spikerlik için iş görüşmesine çağırılır. Bir gün önce yaşadığı tek gecelik ilişki sonrasında, iş görüşmesine gidebilmek için yalnızca 8 saati vardır. 8 saat içinde şehrin bir ucuna gitmesi gerekiyordur ama ne parası, ne kimliği, ne de parası vardır. 


IMDB puanı : 6.1

2 yorum:

  1. Elizabeth Banks ı ben de çok beğenirim, not aldım filmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunculuğunu gerçekten çok beğendim bu filmde :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...