14 Haziran 2014 Cumartesi

Favoriler #2 (Kitap,Film,Kozmetik...)

Merhaba ! 

Daha önce Twitter'dan bahsettiğim gibi,"Favoriler" yazılarım sadece kozmetikle sınırlı kalmayacak.Kitap,film,kırtasiye .. önerileri de yapmak istiyorum.

İlk önce herkesi ilgilendiren kısmından başlayalım:


 - Daha geçen gün aldım bu defteri ama kapağına bayılıyorum! Blog yazılarım,alınacaklar  gibi şeyleri yazmak için kullanacağım.

- Annemin arkadaşının 17 tane Aziz Nesin kitabı getirmesiyle birlikte bu ara elimde olan tek kitaplar onlar.Çünkü ödünç kitap okumayı hiç sevmiyorum,bir şey olacak diye korkuyorum,bir an önce geri vermek istiyorum.Bu kitap da trajikomikti.Evet evet,en iyi anlatan kelime bu.Yazısını burada yazmıştım.

- Yaz demek,eğlenceli kitaplar demek.Bu kitabı da o yüzden koydum buraya.Çok eğlenerek okumuştum.Yazısı burada


Film olarak,
Geçen gün izlediğim bu animeyi çok beğenmiştim.Etkilenebilirsiniz,ama gerçekten çok güzel.
Yazısı burada.

Şimdi de işin kozmetik kısmına gelelim :

Daha ağır kokuların yerini fresh kokular aldı artık.
- 8*4'ün bu deodorantı çook güzel kokuyor.İlk sıktığınızda biraz ağır gelebilir ama bir süre sonra öyle durmuyor ve bir deodoranta göre kalıcılığı çok güzel ;)

- Essence'in bu parfümü de hafif kokusuyla gönlümü çelmeyi başardı.
Bütün yaz bu ikiliden gideceğim,şimdiden belli :))


- Avon'un yeni fırça koleksiyonundan en beğendiğim iki fırça ; bu allık fırçası ve eyeliner fırçası. Yakında detaylı incelemelerini yapacağım.

- Essence'in Long Lasting serisinden Coral Calling rengi.Tam yazlıık.Ben hafif sürüp,elimle biraz dağıtıyorum,daha hoş gözüküyor.

- Bu pudrayı duymayan kalmamıştır herhalde :) Yabancı youtuberlar da dahil olmak üzere bir çok kişinin favorisi.Yağlı ciltli olunca da yazın vazgeçilmez ürün haline geliyor!

Ve yaz demek yine rengarenk ojeler demeek !
Gabrini M 109 , Flormar 423 Baby Blue.
Flormarın yapısından dolayı sürümü biraz zor olsa da,rengini çok sevdiğim için katlanıyorum :)


Benim son zamanlardaki favorilerim bunlardı.Sizin favorileriniz ve önerileriniz neler,yorum yazmayı unutmayın :)



2 yorum:

  1. Pudra ve deodoranti bende kullaniyorum. Animeyidee çok merak ettim.Death Note'u bitirdigimden beri anime izleyemedim. :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...