7 Haziran 2014 Cumartesi

FİLM | Grease (1978)


Eski filmleri izlemeyi de çok seviyorum.O sade çekimlerin yeri nedense ayrı.
Grease;oldukça duyduğum,bir çok insanın favorisi olan bir filmdi.
Başlarda pek ısınamadım çünkü beklentim yüksekti.Ama yarısından sonrası ayrı güzeldi,özellikle sonu.

Filmdeki bütün şarkıları biliyorsunuz,çok şaşırdım izlerken :)

Filmde yer alan "Hopeless Devoted to You" 1979 yılında "en iyi film müziği" dalında Oscar'a aday olmuş.

Grease,aynı isimli müzikalinden sinemaya uyarlanmış.
Başrollerini John Travolta(Dany),Olivia Newton-John(Sandy) paylaşıyor.
Olivia Newton çok şekerdi bu filmde.

John Travolta'nın değişimi inanılmaz!

Bu filmden sonra jöle satışlarının arttığı söyleniyor :p

Grease 2 'de çekilmiş ancak ilki kadar ilgi görmemiş.O yüzden izlemeye cesaret edemiyorum.

Moraliniz bozuksa,eğlenceli bir şeyler izlemek istiyorsanız,Grease kesinlikle doğru tercih olacaktır.


Filmin bomba gösterisi :)

Oscar'a aday gösterilen şarkı:








2 yorum:

  1. You're the one that I want çok severim,bu filmi de oldukçabeğenmiştim ama 2.sini izlemeye ben de cesaret edemediiim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan korkuyor büyüsü bozulacak diye :))

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...