30 Haziran 2014 Pazartesi

Once Upon a Time



Yaz gelince hepimiz izleyecek/okuyacak şeyler arayışındayız.
Once Upon a Time benim geçen sene izlemeye başladığım ama en baştaki tadı yakalayamadığım için 3.sezonunu izlemediğim bir diziydi.
Ben diziyi bırakınca her yerden diziyle ilgili yorum okumaya başladım,eski tadını yakaladığını söylüyorlardı."O zaman neden olmasın?" diyerek tekrar başladım.
Ve 3.sezon gerçekten güzelmiş.

Fantastik öğeler içeren bir dizi.Aklınıza gelebilecek herkes var dizide : Kötü Kraliçe ( Evil Queen) ,Rapunzel,Pamuk Prenses,Kaptan Kanca,Kırmızı Başlıklı Kız...


Konusu ise:

Kötü Kraliçe'nin laneti ile birlikte,bütün masal karakterleri önceki hayatlarını, kim olduklarını unutup "Storybrooke" isimli bir kasabada yeni bir hayata başlarlar.Bu laneti kırabilecek tek bir kişi vardır,onun da olanlardan haberi yoktur :)
Dizi bunun üzerine kurulu.
Benim dizideki favori karakterlerimin en başında şüphesiz Regina geliyor ! 
Maleficent'da kötülerin aslında doğuştan kötü olmadıklarını görmüştük.Regina da öyle!
Onun gücü,çoğu zaman öbürlerinin kurtuluşu oluyor.

Dizide hoşuma giden bir ayrıntı ise,her bölümde Once Upon a Time yazısının arkasında farklı bir simge olması o bölümle ilgili.Geç farkettim bunu ama şimdi dört gözle beklediğim şeylerden biri oldu :)

Bence dizinin bu kadar sevilmesinin sebebi : olayları çok iyi bağlamaları !
Mesela Pamuk Prenses'ten bahsederken karşınıza Deniz Kızı çıkıyor.Öbür bölümde Yakışıklı Prens ormanda tehlikeli bir avdayken Rapunzel'i buluyor.

Fantastik öğeleri seviyorsanız,bu diziyi de seveceksiniz demektir.Sadece onunla kalmayıp aşk,macera vs. bulunduruyor içinde.
Umarım dizinin tadı kaçmaz :)








10 yorum:

  1. sanırım bunu izlemeye ben de başlayacağım :) Muhteşem bir şeye benziyor :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz şeyleri izlemeyi seviyorsan,seveceğini umuyorum :))

      Sil
  2. Çok güzel dizidir bir sonraki sezonu sabırsızlıkla bekliyorum olaylar yine karıştı sezon sonu çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 17.bölüme geldim 3.sezonda,Ramazanda yapacak bir şey de yok,1-2 güne bitiririm sezonu.Aslında bitirmek de istemiyorum yeni sezonu beklemek zor :))

      Sil
  3. geçen yıl ben de izliyordum dediğin gibi olaylar çok güzel bağlanmıştı ama ben 2. sezonda sıkılıp bırakmıştım toparlamışlar diyorsan ben de devam edeyim o zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.sezonda gerçekten çocuklaşmaya başlamıştı ama 3.sezonu sevdim ben.Eski gerilim yerinde :))

      Sil
  4. ben de bölümleri biriktirip hoop hepsini tekrar izliyorum aslında olaylar çook ilerledi yani muhakkak açık vardır senaryoda ama keyifle izlettiği için insan peşine düşmüyor ;)

    YanıtlaSil
  5. az önce bir yorum yazdım gönderemedim mi acaca?

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...