9 Ağustos 2014 Cumartesi

Kırmızı Pazartesi - Gabriel Garcia Marquez


Kitabı az önce bitirdim ve hemen yazmaya bilgisayarımın başına geçtim!
Merak ettiğim bir kitaptı ama bir türlü sıra gelmemişti,ta ki arkadaşımdan hediye gelene kadar.
Melekler ve Şeytanlar'ı okurken sıkılınca ince bir kitap olduğu için gözümü buna diktim.Siz benim gibi yapmayın :) Çünkü az sayfa olmasına rağmen bir çırpıda okuyabileceğiniz bir kitap değil,sindire sindire okumalısınız.Mesela bu 107 sayfalık bir kitap olduğu halde okumak 3 günümü aldı.
İspanyol isimlerine hiç aşina değilim,o yüzden isimleri sık sık karıştırdım.Yer yer sıkıldım da,yalan yok.Ama son 20-30 sayfasına gelince,cinayetin sebebini öğrenince anladım neden bu kadar ünlü olduğunu.
Bence kitabın ana fikri  (Kitapta da geçen bir cümledir.) :
Bana bir önyargı verin,dünyayı yerinden oynatayım.


Not : Kozmetik yazıları bir süredir yok farkındaysanız.Fotoğrafları çekmiştim,hepsi hazırdı ancak diğer bilgisayarda kaldı.Bilgisayarım da 1 aydır bozuk.Tamire gönderdim.Gelince kozmetik yazıları da devam edecek :)

6 yorum:

  1. Bu kitabı bende merak ediyordum ama onun yerine Benim Hüzünlü Orospularım'ı almıştım. O da güzeldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marquez okumaya kesinlikle devam edeceğim,bu kitabı da aklımda bulunsun :))

      Sil
  2. Bende yakın bir zamanda okudum bu kitabı kesinlikle sindirerek okunması gerektiğini düşündüm bende ilk 50 sayfa bitince noldu ya ben hic bişi anlamadım dedim tekrar baştan başladım(İlk kez böyle bir şey yaptım) ve sonunda iyi ki baştan başlamışım dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısı bana da oldu:) İsimleri çok karıştırdım ama daha sonra hepsi yerine oturdu tekrar okumak zorunda kalmadım :))

      Sil
  3. inanmıyorum ya okuma sıramdaki bir kitaptı .Çizicem üstünü.Baksana berbat olmalı :)) 3 dün ne demek yahu!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumumu bir daha okuyun lütfen :) Berbat değil,aksine çok güzel bir kitap.Sadece dikkatli,sindire sindire okunması gerekiyor.3 gün sürmesi bundan.

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...