10 Şubat 2013 Pazar

2.Liebster Ödülüm :)

Sevgili İrem bu güzel ödülü bana layık görmüş,çok teşekkür ederim canımm :)


1-Bir kitabı alırken en çok neye dikkat edersiniz?Konusu mu,kapağı mı,yazarı mı,fiyatı mı?
Hepsi tabii ki çok önemli ama sanırım ben en çok konusuna dikkat ediyorum :)
2-Hayatta "asla yapmam dediğiniz" bir şey var mı?

Düşündüm,düşündüm ve bağımlılık olduğuna karar verdim.Asla bir maddeye bağımlı olmam.
3-Alışveriş yaparken en çok ne almayı seversiniz?

Kitap :)
4-Favori filminiz,kitabınız,yazarınız ve oyuncunuz desem?

Favori filmim olarak düşündüm düşündüm ve belirleyemedim açıkçası :) En son izlediğim filmlerden çok beğendiğim ise Harry Potter ve Felsefe Taşı :)
Favori yazarlarım ise çok var : Buket Uzuner,,Ayşe Kulin ve daha aklıma gelmiyor :)
Favori oyuncum senaryoya,diziye veya filme göre değişiyor :)

5-Bugünlerde ruh halimi en iyi yansıtan şarkı dediğiniz bir şarkı var mı?
Yok sanırım ama şu sıralar Nu'est'in Face şarkısını oldukça dinliyorum :)
6-Hayatınız bir kitap olsa kimin yazmasını ve ne türde bir kitap olmasını isterdiniz?

Hayatım bir kitap olsa Kulin'in yazmasını isterdim ve iç dünyamı yansıtan bir kitap olmasını isterdim.
7-En çok görmek istediğiniz ülke hangisi?

Güney Kore sanırım :)
8-"..................Bu üç eşyamı asla yanımdan ayırmam" hadi boşluğu doldurun bakalım :)

Telefonum,anahtarım,cüzdanım.
9-Şu yemek olsa her gün yerim dediğiniz yemek hangisidir?

Yemek olarak ben döneri çok severim,her gün yiyebilirim :D Onun dışında çilek reçeli aklıma geldi yemek olmasa da,onu da her gün yerim,çok seviyorum :))
10-Her insanın bir yeteneği vardır bence..Sizinkisi nedir?

Yazı alanında bir yeteneğim olduğunu düşünüyor çevremdekiler,tabi daha kendimi çok geliştirmem lazım.
11-Kendinizi 3 kelime ile tanımlayın desem?

Kitap,sevgi,enerji :)

Gelelim benim sorularıma :

1.Son zamanlarda sizi en mutlu eden şey nedir?
2.Yapmaktan en çok hoşlandığınız aktivite ?
3.En değer verdiğiniz 3 şey?
4.En sevdiğiniz eşyanız?
5.Bugünlerde ruh haliniz :)
6.Hayatta yapmam dediğiniz şey ? (ben de sorayım :D)
7.Kalabalık mı,yalnızlık mı?
8.Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
9.Koleksiyonunuz var mı ?
10.En çok gitmek istediğiniz ülke :)
11.Son olarak sizi izleyenlerinize söylemek istediğiniz bir şey :))


Benim mimlediklerim ise :
Benden Geçen Hikayeler
Hera
Kitapların Dünyası

5 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim canım en kısa zamanda yapmaya çalışıcam :)

    YanıtlaSil
  2. Tatlım ben bu ödülü unutmuşum şimdi yapıcam da hangi resmi koyucam :D

    YanıtlaSil
  3. Tatlım ödülümü aldım gerçekten çok çok teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...