4 Şubat 2013 Pazartesi

Hayat Bilgisi + Pis Yedili = Bizim Okul

Bizim Okul ilk yayınlandığı gün Twitter'da TT oldu,herkes özentiliğinden bahsetti dizinin.Zaten fragmanlardan belliydi.Bütün gençlik dizilerini toplamışlar,Bizim Okul ortaya çıkmış.
Senaryosunu o kadar zorlama buldum ki ! Bu Bizim Okul değil,resmen Akasya Durağı demişler,doğru söylemişler :)
Benim gözüme çarpan benzerlikler ise :

-Çok yaramaz olmalarına rağmen,yardımsever olmaları (Hayat Bilgisi)

-Hayat Bilgisi'ndeki Beton burada Nuriye bknz :
Beton kiremit kırıyordu,o ise futbol oynuyor.

-Afet Hoca(Hayat Bilgisi) ve Filiz Hoca (Pis Yedili) 'deki gibi Altan hocaları var,her seferinde onlara kol kanat geren.


Ayrıca okulun tabelasında(yanılmıyorsam) özel yazıyor ve bursluluk muhabbetleri dönüyor,ancak okulun içi hiç de öyle değil.Bknz okulun tabelasının üstündeki küçük "özel" yazısı :
Ayrıca öğrencilerin evi de lüks değil.

Dizi zaten çok sürmez bence,ancak ilk bölümde herkes meraktan izlemiş olabilir,ben geçen tekrarına denk geldim ve televizyonda hiçbir şey olmadığı için izleyeyim dedim.Fena mı oldu,bana da malzeme çıktı :P

Reytingler :

TITLECHANNELSTART TIMEEND TIMERTG%(NET)SHARE%(NET)


6BIZIM OKULATV19:59:0121:43:014, 4712, 11

2 yorum:

  1. Kitap çekilişine beklerim.

    http://ayvayedirenkiz.blogspot.com/2013/01/kitap-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler,katılıyorum :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...