27 Şubat 2013 Çarşamba

Hayattan Kesitler #6

Yine bu seriyle karşınızdayım :) Ben de sizlerle beraber neyi okumuşum,neyi sevmişim/sevmemişim değerlendirme yapmış oluyorum böylece.O zaman başlayalım!
Bu meyveli çayı çok sevmiştim.Kokusu ve tadı çok güzeldi. Detaylı yorumum için.
Deco bantlarımı aldığım zamandan.Çoğu kişi masking tape ve deco bantı ayırmakta zorlanıyor.Ben de bu konuda zorluk çekenlerden biriydim.Taa ki Serrose'nin bu videosunu izleyene kadar.Bununla ilgili yaptığım postta bahsetmiştim hepsinden. Tık tık.
Yine bir #okumahalleri . Kitapla ilgili yorumum için.
Bu küçük tatlıcıkları çok seviyorum :) Gerçi ben çikolata hastasıyım,orası ayrı :D Bir ara çok fazla çikolata&tatlı fotoğrafı koyunca insanların beni obezite zannedebileceğini bile düşünmeye başlamıştım :D
Piknikten #okumahalleri .
Kitap alışverişi. Hatırlarsanız İstanbullular beni kızdırmıştı. Kıyamet Gösterisi'ni de yarım bırakmıştım ancak bir ara tekrar başlayıp,bu sefer bitirmeyi düşünüyorum.
Markette bu fırsat paketini görünce kutusu için aldım.Zaten çay da form çaymış,içemedim :))
Bu kitabı okurken böyle bir sorunla karşılaşmıştım.Everest Kitap ile Twitter'dan,blogdan ve mailden iletişime geçmeye çalıştım ancak hiçbir şekilde geri dönüş yapılmadı.Bir hayli kızdım bu duruma.
Jelibon yemeyi çok seviyorum :) Ama bu jelibonu pek beğenmedim.
Ne Okuyorum ? kısmından. Yorumum için.
Hava soğuyunca bunlara sığınmaktan başka çaremiz yok! Bu nemlendiriciyi çok seviyorum kokusu ve verdiği renk hoşuma gidiyor.Dalan krem ise zaten favorilerimden bitince hemen yenisini alırım :) Dalan krem yorumum için.
Meşhur Simyacı'yı okuduğum zamanlardan..Yorumum için.

Bu atıştırmalığı çok seviyorum :)
Kendime kalem kutu arıyordum ama bir türlü istediğim gibi bir şey bulamıyordum.Notebook'da istediğim gibi bir kalem kutu bulmuştum.Ne çok büyük ne çok küçük :)
Ne Okuyorum? kısmından. Yorumum için.

Bu şeker şeyler benim terlikleriim:)İlk aldığım zaman eklemiştim fotoğrafını :)
Notebook'un poşetlerini seviyorum ancak çalışanlarını sevmiyorum ya da en azından Bursa'dakiler böyle.Her saniye tepenizdeler.Sanki bütün mağazayı götüreceğiz!
Ne Okuyorum ? kısmından. Bu kitabı yarım bıraktığımı biliyorsunuz zaten..

Ablamla ikimiz mıknatıslı ayraç almıştık.Benimki zaten burada bahsettiğim kitap kurtlu ayracım.Daha sonra bir ara ablamın ayracını kaptım ben :) İçi de çok güzel..
Yatmadan önce okuduğum şiir kitabıydı bir ara.Bazı yerlerde sıkılsam da,güzel şiirleri var Çamlıbel'in.
Bu kitabı da çok beğenmiştim,zaten hemen bitmişti.Detaylı yorumum için.

Kış aylarında biraz da romantik kitapların sıcaklığına ihtiyaç var diye düşünüp bunu seçmiştim.Yorumum için.

Kırtasiyeye gidip,önüme bunları da katıp gelmiştim :)
4 kitap birden okuduğum zamandan..Diğerlerinin yorumları zaten yukarılarda var.Sen Ölünce Kim Ağlar için.


Yılbaşı hediyesii :) Üstteki benim hediyem,alttaki annemin.Hediyelerin sahibi ise biricik ablam!
Erkek Dedikodusu kitabı için kitap okuma defterimde kullandığım yapıştırma.Sizce de çok uygun değil mi :) Kitapla ilgili yorumum.

Yine kırtasiyeye uğramıştım ve kitap okuma kalemlerime yenileri eklenmişti :)
Biz bu bardakları çok severek aldık ! Soldaki benim,sağdaki ablamın.
Bu ayracıma bayılıyorum ! Kitapla ilgili yorumum için.

Sizce bu doğru mu ? diye soruverdim Twitter'dan. Bu ülkenin başında hem Mustafa Kemal gibi birisi bulunmuş hem de bazı parazitler bulunmuş olduğu için kafa karıştırıcı bence.
Beyaz Zambaklar Ülkesinde'de çizdiklerim epey fazla.Hem onlara göz atmak,hem de yorumumu incelemek isterseniz..


Nihayet yakın zamanı yakaladım :) Bol fotoğraflı,bol sözlü bir post oldu ve ben de çok yoruldum.
Değerli yorumlarınızı esirgemeyin lütfen :)
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...