3 Şubat 2013 Pazar

İzlediğim Türk Dizileri

Ben aslında baya baya dizi izleyicisiyim,neredeyse her gün dizim vardır benim :) Buyrun bakalım hangi diziler izlenebilir :)


AVRUPA AVRUPA

Kadroya bakar mısınız,ne kadar güzel değil mi :) Bu diziye bayılıyorum.Her hafta işledikleri konu o kadar eğlenceli oluyor ki,acaba haftaya ne olacak diye merak ediyorsunuz :) Tam bir aile dizisi..

SEKSENLER

Avrupa Avrupa için söylediklerimin aynısı Seksenler için de geçerli.Sıccaacık bir aile dizisi.Eskilere duyulan özlem..
Bir de Seksenler'in yapımcılarından 90'lar da geliyormuş,onu da izlerim artık :D

6 MANTI

Yine bir TRT dizisi.TRT'nin bu sezondaki dizilerini çok kaliteli buluyorum.
Çok eğlenceli bir dizi insanın moralini yerine getiriyor :)

KREM

Krem dizisi biraz saçma :) olsa da,insanın moralini yerine getiren dizilerden biri yine.Zaten bir kaç bölüm sonra bitiyormuş.
Pazar günleri resmen dizi bolluğu yaşıyorum : 6 Mantı,Avrupa Avrupa,Krem :))


PİS YEDİLİ

Pis Yedili'de saçma bir dizi ancak bu dizi de benim moralimi yerine getiriyor, o yüzden izliyorum :))

20 DAKİKA

20 Dakika'nın çekim kalitesi filmvari değil mi :) Bu dizinin de çekimini,oyuncularını vs. çok kaliteli buluyorum.Bir de tam Melek katil,değil filan derken kafamızda soru işaretleriyle geziyoruz :)

İNTİKAM

İntikam dizisi daha yeni başladı ancak iyi gidiyor diyebiliriz.Şimdilik beğeniyorum,bakalım nasıl devam edecek..


Artık şu kötü haberler yüzünden canım hiç haber izlemek istemiyor.O zamanlar Deniz Yıldızı :) Şu sıralar pek izlemiyorum ama.Dizi ilk başta Deniz&Mert varken en sonlara doğru çok saçmalamıştı,onlar gitti de kurtulduk :D Bazen çok güzel,bazen saçmalayan bir dizi.Zamanına göre değişiyor :)

Umarım atladığım olmamıştır.Neredeyse her gün doluyum :))
Ayrıca nefret ettiğim,görünce saniyede kanal değiştirdiğim diziler ise  :Yer Gök Aşk,Lale Devri ve öğlenleri yayınlanan Beni Affet. Bir an önce yayından kaldırılmalarını temenni ederim :D

2 yorum:

  1. Deniz Yıldızı'nı bu aralar ilgi ile izliyorum, neden mi? Kaan ve Elif'in elinden Murakami'nin İmkansızın Şarkısı düşmüyor :D

    YanıtlaSil
  2. Evet evet farkettim :) Ayrıca kitap tanıtımı yapmaları çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...