1 Şubat 2013 Cuma

"Türkçe Dinlemiyorum" Eee?

Toplumda şöyle bir kesim var : "Ben Türkçe müzik dinlemiyorum."
Sürekli yabancı şarkı dinleyen insanlara gerçekten kızıyorum.Kendi dilinden olmayan bir şey,seni nasıl o kadar iyi ifade edebilir ki ? Şu an şarkının adını hatırlayamıyorum ama en bilindik,eski şarkılardan birini bile bilmeyen insan gördüm.

Bir de işi artistliğe vuranlar var :
 -  "... şarkıyı biliyor musun?"
+  "Türkçe dinlemiyorum şekerim."

Tamam,artık piyasa bir sürü ünlü olmak,şarkıcı olmak isteyen kişiyle dolu ama o kadar değerli sanatçılarımız var ki !
Bayılarak dinlediğiniz "bara bara bere bere"nin ne dediğini anlıyor musunuz ?
Yabancı şarkı tabii ki dinleyin ama işin dozunu abartmayın,kendi müziğinizi de dinleyin!

Türkçe okumuyorum,dinlemiyorum.Plaket mi verelim yani ? Artist artist söylüyorlar bir de.
Bu konuda gerçekten çok kızgınım.

Ayrıca Türk yazarları okumayanlar çok şey kaçırıyorsunuz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...