1 Şubat 2013 Cuma

Nefes Nefese - Ayşe Kulin

Ayşe Kulin ve tarihle harmanlanmış romanları..Adı gibi nefes nefese okuyorsunuz kitabı.
Ocak ayının son kitabı son günde yetişti :)
Gizli Anların Yolcusu ilk Kulin romanımdır ve yaşadığım hayal kırıklığını anlatamam.Her Kulin kitabımda da yazıyorum buraya zaten :))  Resmen "Biz onu böyle bilmezdik!" durumuna düştüm.Çünkü Kulin denildiğinde hep aklıma o buram buram tarih kokan kitapları gelir benim :)
Neyse..İş geldi kitap okuma defterime yazmaya.(burada bahsetmiştim defterimden) Bildiğiniz gibi kitabın içeriğine uygun süslemeler yapıyorum genellikle.Bu kitaba yollar çok yakışır(özellikle kitabın kapağından da anlayacağınız üzere trenler!) diye düşünürken deco bantlarımdan ilk gözüme arabalı olan ilişti.Keşke tren olsaydı diye düşündüm ama en alakalı olanları yapıştırdım :) Sonra tam her şeyi kapattım toplama zamanı geldi,deco bantlarımı şööyle bir karıştırdım ve trenli olanı gördüm,tamamiyle unutmuşum :) Altın bulmuş gibi sevindim sanırım :) Onları da yapıştırınca ortaya şöyle bir görüntü çıktı :)
Kitaptan çok süslemeyle ilgili konuştum :) Daha fazla konuşmadan kaçayım ben :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...