19 Ağustos 2014 Salı

Bitenler ve Çöpe Gidenler #3

Merhaba !
Son bitenler yazımda çer çöpü kullanıp attığım için bu sefer bol bol ürün göreceksiniz :) Daha yakından inceleyelim o zaman:

L'oréal Elseve Dökülme Karşıtı Şampuan :  Bir önceki yazımda bakım kremini görmüştünüz.Açıkçası ben dökülme açısından bir faydasını göremedim.
L'oréal Elseve Nemlendirici Şampuan ve Bakım Kremi: Saçlarımın sadece uçları nemsiz(dipleri yağlı) o yüzden saçlarımın yağlandırmasını hızlandırdı.Nem problemi olanlar kullanabilir.

Elidor Kuru Şampuan: Detaylı yazısını yazmıştım,şurada.Ben çok fazla memnun kalmadım.Her ne kadar yağlı saçlar için olsa da benim saçlarımın yağını çok iyi alamadı.Özellikle son zamanlarda kokusunu hiç sevmemeye başladım.

Johnson's Baby Şampuan : Fırça temizliğinde ve bazen yüzümü yıkarken kullandım.(Cildi yumuşacık yapıyor) Olmazsa olmaz bir ürün değil benim için.

Sebamed Yüz Temizleme Köpüğü : Şurada bahsetmiştim.Dermokozmetik bir ürün olmasına rağmen benim için bir Neutrogena ya da Nivea'yla aynı görevi gördü.Sivilcelere bir etkisini göremedim.Cildimi kurutmaması güzeldi ama çok uygun fiyata yakalamadığım sürece bir daha almam.

L'oréal Cilt Düzgünleştirici Temizleme Jeli :   Hiiç sevmedim bu ürünü.Cildimi çok kuruttu.Yazısı burada.

Nivea Stay Clear Arındırıcı Tonik :  Kokusu çok güzeldi ama etkisi yoktu.Sorunsuz ciltlere tavsiyemdir.

Nivea Sun Güneş Kremi (Yüz) : "Light feeling" demesine rağmen ciltte yağlı bir tabaka oluşturuyordu.Geçen sene kullanmıştık bunu,bozulmuş,içinden sadece "yağ" akıyor.Doğru çöpee.

Gülşah Aseton :   Parmexlerle aynıydı bence,bir daha görürsem alırım.
Allık Fırçası : Kılları mahvolmuş,çöpe gidiyor.
Avon Glimmerstick Eyeliner(siyah): Bunu ablam kullanmıştı.Akma yapıyormuş.
Yves Rocher Lip Balm : Severek kullanmıştım,bitti.Yazısı için..
H&M Makyaj Süngeri : Hiç hijyenik olduğunu düşünmüyorumYapısı da sert.Bir kaç kez kullandım sadece,çöpe gidiyor.


Watsons pamuk :  Sevemedim,kenarlarından çok açılıyor.
Fresh'n Soft Islak Mendil : Gördükçe alıyoruz,güzel.
Maybelline One by One Rimel : Çoğu kişinin aksine sevmiştim ben.Ama son zamanlardaki favorim Falsies'in siyah olanı.Yazısı..
Signal White Now :  Bir işe yaradığını düşünmüyorum.Mavi olmasından dolayı kıyafetleri de boyuyor.
Colgate Optic White: Bence işe yarayan bir ürün.Mükemmel bir beyazlık değil ama az da olsa fark ediyor.

Daha çok sevmediğim ürünler bitmiş bu sefer,idare ediverin :) 
Sizin kullandıklarınız var mı bunlardan ?
Yorumlarınızı bekliyorum!


6 yorum:

  1. Signal White Now diş macununu bende yeni kullanmaya başladım aslında etkisini gördüm ancak diş beyazlatıcı macunlar özellikle bu ürün hakkında dişi hassaslaştırdığını duymuştum o yüzden kullanmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu ben de duymuştum ancak vazgeçemiyorum:) Colgate'den daha çok memnun kaldım,Signal bende işe yaramadı :)

      Sil
  2. Ben elseve Nemlendirici şampuanı kullanmıştım. Sonra bıraktım. Şimdi elseve 5 etkili şampuanini kullanıyorum. Şimdilik memnunum. Tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorum doğal içerikli şampuanlara yönelmemi söylemişti uzun süre önce,onu pek dinlediğim söylenemez :P Teşekkür ederim öneri için,aklımda bulunsun! :)

      Sil
  3. Optic White diş macunu dişlerimde çok hassasiyet yapmıştı.

    Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...