22 Ağustos 2014 Cuma

Mefisto Kulübü (Rizzoli&Isles #6) - Tess Gerritsen

Rizzoli&Isles serisini sırasına dikkat ederek okumamıştım daha önce,ama kalan kitapları sırayla okumak istiyorum artık.Bu yüzden Mefisto Kulübü'nden devam ettim.

Mefisto ; cennetten kovulduğu farzedilen yedi şeytandan sadece bir tanesidir.
Yani anlayabileceğiniz gibi,
bu sefer konu Şeytan!

Kitabı "heyecan doruktaydı" olarak tanımlayamam ama merakla okudum.
Ve katile yardım eden kişiden şüphelenmedim değil ! :)

Rizzoli&Isles'ın arkadaşlıkları kitaplardakinin aksine dizide daha sıkı sanki.Yoksa sadece bana mı öyle geliyor ? :)

Sonuç olarak,Tess yazmış,bize de okumak düşer ! :)

Blogdaki diğer Tess kitaplarına ulaşmak isterseniz,tıklayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...