19 Mayıs 2012 Cumartesi

KEYİF | Hafta Sonu Enerjisi!

Hafta sonu için herkes taa pazartesiden planlar yapıyor..
Acaba kahvaltıya mı gitsek ? Yok yok,biz sahile inelim,çarşı pazar gezelim.Ya da akraba ziyaretine gidelim ? Hangisii ? diye kıvranıp durmalar boşuna değil.Çünkü yoğun tempodan sıyrılıp,kendimize bir iki dakikacık ta olsa fırsat bulabildiğimiz zamanlar hafta sonları...
Güzel bir gün nasıl başlar ? Güzel bir kahvaltıyla vee size enerji verecek bir müzikle.Bir yerde okumuştum,doğruluğunu tam bilmiyorum ama,sabahleyin ilk kulağınıza çalınan müzik o günkü ruh halinizi belirliyormuş.Biraz batıl,biraz değil ama gerçeklik payı var diye düşünüyorum :) O yüzden enerjimizi yükseltecek bir müzikle,güne başlayalıım !
Bu hafta sonuna özel şarkımız,Snsd grubundan Taeyeon,Seohyun ve Tiffany'den geliyoor.Twinkle ;)

2 yorum:

  1. Haftasonu Delisiyim ben, haftasonları için yaşıyorum da denilebilir.
    Blogunun ismini çok sevdim.. Artık takipteyim.
    Benden Geçen Hikayeler bloguma yorum yazmışsın oradan tanıdım seni. Bir de web sitem var oraya da beklerim:)
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Evet,blogunuzu yeni keşfettim ancak içten ve samimi oluşu etkiliyor insanı,o yüzden hemen takibe aldım :)
    Hafta sonları yapılan keyif ayrı ve tadına doyulmaz oluyor :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...