21 Mayıs 2012 Pazartesi

PERSPEKTİF | Survivor | Oyunlar,Yalanlar,Stratejiler..

Bugün bir bakış açımızı değiştirelim,normal baktığımızın dışında iyice irdeleyelim istedim Survivor'ı..Artık sıradan bir yarışma olmaktan çıktı çünkü.Herkes birbirinin kuyusunu kazmaya uğraşıyor..
Son duruma bakacak olursak oylamaya Alp ve Anıl çıktı.Hasan,Cevher ve Almeda Anıl'ı ; Nihat, Alp'i ; Anıl Cevher'i ve Alp Nihat'ı yazdı..Hayim ve Begüm'ü ise hatırlamıyorum.
Çünkü dün oyunda Alp sinirlenip,hepiniz beni yazın,ben burda kalmak istemiyorum demişti.Ve böylece hepsinin eline bir koz verdi.İçlerinde onu yazmaya yönelten ateş körüklendi..
Almeda.Bir güzellik yarışmasında derecesi var yanılmıyorsam..Derecesi olsa ne olur,insanın içi güzel olmadıktan sonra.Çok düşündüm,bu kız saf mı yoksa saf numarası mı yapıyor.Dün akşam ki konseyden sonra kararımı verdim.Kesinlikle numara yapıyor ! Merve'yle arkadaştı,çok iyilerdi.Merve gitti hemen arkasından "Merve'yle birlikte olduğum zamanlarda çok hatalar yaptım,ben böyle bir insan değilim,aile terbiyeme uymadı." gibi laflar etti.Ama yeni fragmanda fark ettiyseniz Anıl ve Alp'i karşı karşıya getirmeleri hakkında "Hepsi bir oyundu!" dedi.Bu akşam izleyenler daha ayrıntılı gözlemleyebilirler.Almeda da strateji yapanların arasında.Ama bravo,hiç belli etmiyor.Arada bir izleyen bir insan onun saf olduğuna inanabilir..

Alp ve Anıl'ı teker teker incelemek istemedim çünkü bana göre ayrılmaz bir ikili oldular artık.Alp,yarışmanın başından beri favorim.Strateji yaptığını da düşünmüyorum.İleri ki zamanlarda (eğer kalırsa) neler olacağını hep birlikte göreceğiz..
Bir öylesin bir böylee,neyin var bana söylee ! diye bir İsmail YK şarkısıyla giriş yapmak istiyorum.Nihat bir onun yanına gidip öyle konuşuyor,bir ötekinin yanına.Alp'e seni yazmayacağım diyor,sonra onu yazıyor.Nihat'ı bir anlayamadım gitti.Ama Almeda'yı iyi yönlendirip,iyi strateji kuruyor o ayrı!
Bu yarışmada Hayim beni çok güldürüyor.Sakarlıkları,oyunlarda bir şeyler yapmaya çabalayışı.Daha tam olarak çözemedim Hayim'i .
Begüm bana göre mikser gibi,çok fazla ortalığı karıştırıyor.
İştee,en çok hakkında yazmak istediğim kişiyi en sona sakladıım.O yüzden diğerlerini biraz kısa kestim.
Hasan yarışmaya ilk geldiğinde bazı arkadaşlarıma,aileme bile bahsetmiştim "Arkadaşlar benim şu yeteneklerim var,şunu yapabilirim gibi sözleri bana çok yapmacık geliyor." diye,nihayet dediğim çıktı.Hasan masum gibi görünüp de alttan kuyu kazmaya çalışıyor.Hakkında söylenenlere "Tamam,sen haklısın." deyip susuyor ama hemen ekibi toplayıp yönlendiriyor.
Dün Alp ile kavgalarında "Tamam." dedi,sonra hemen ekibi topladı.Begüm "Biliyorsunuz ben yarışmanın başından beri Alp'i yazacağımı düşünmüyordum." dedi.Bunun üzerine dokunulmazlığı alan ve bir kişiyi koruma hakkına sahip olan Hasan,hemen Begüm'ü koruma altına alarak onu yanına çekti.Sonra hemen planı kurdu,bir kısmına Alp'i,bir kısmına Anıl'ı yazdırdı.Ki ben bunun olacağını çok da iyi biliyordum..
Sonra Hasan abimiz ne kadar iyi diye ortalıkta dolansınlar.Nihatla birlikte iyi bir ikili oldular gerçekten.Bakalım hangisi hangisinin ayağını kaydırabilecek.
Dünkü Alp'in sinirlendiği yarışta nefes seslerini duyamadım,o yüzden kesin bir şey söyleyemiyorum.
Biraz sert konuşmuş olabilirim ama gerçekten hakediyorlar.Türk televizyonlarında bir rezalet yaşıyoruz bence.Herkes bir maske takmış,bıyık altından gülüyor,işler çeviriyor.Yarışmayı hakeden kazansın demek düşüyor bundan sonra..
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...