17 Mayıs 2012 Perşembe

KİTAP | Ateşi Yakalamak (Açlık Oyunları II )

Açlık Oyunları'nın 2.kitabını da devirdim..Şöyle anlatabilirim ki,kitabın ilk sayfaları bayağı durağandı benim için.Normal,sakin sakin Katniss'in hayatını izledik.(Bu kitabı okurken sahneleri canlandırmamak elde değil!) Daha sonra isyan başladı.Capitol intikam istedi ! 75.Çeyrek oyunlarda Katniss ve Peeta yeniden mücadele etmeye başladı.
Ve bu kitapta müthiş bir haber alacaksınız..
Okumayanlar olabilir o yüzden her şeyi ayan beyan yazmıyorum.Biraz gizem de katmak lazım :)
Aslında kitabı okurken düşüncelerimi,yazacaklarımı tasarlamıştım bir yandan.Benim görüşüm biraz ortadaydı.Ne Stephen King gibi elimden bırakamadım,ne de internetteki bazı kişiler gibi "Üff bu ne ya!" deyip elimden bıraktım.Zaten 6-7 günde okudum kitabı.Buradan da benim için durağan gittiğini anlayabilirsiniz.Yine kendimi tekrarlayacağım ama bu soruyu sormadan edemiyorum.
Beğenmedim mi ? Beğendim.
Bayıldım mı ? Hayır bayılmadım.
Her şey bu cevaplarda gizli..Üçüncü kitabı da okuduktan sonra olayı toparlayıp,genel düşüncelerimi yazacağım.Kapağı zaten çok tatlı,şeker mi şeker bir mavi  :)
Az önce yine çekim yaptıım :) Bütün kitap ayraçlarımı topladım,sıradaki okuyacağım kitabı da ortaya otutturdum ve kliik ! Ama onu kitabı okuyunca o postla birlikte paylaşacağım..Artık yan tarafa bakabilirsinizz :) Bakalım Cyrstalll ne okuyormuşş ?


2 yorum:

  1. Hep okumak istedim, bir türlü başlayamadım bu kitaba..
    Bir çok blogda görüyorum bu aralar. Adını hemen ekliyorum alınacaklar listeme ;)

    YanıtlaSil
  2. Macera kitapları ve fantastik kitaplar seviyorsanız güzel bir seçenek :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...