16 Mayıs 2012 Çarşamba

KEYİF | Pikniik

Bu yıl ilk pikniğimi yapmış oldum sayın seyirciler.Aslında bu olay pazar günü gelişti ancak bir türlü yazmaya fırsat bulamadım.Kısmet bu güneymişş !
Bütün ayrıntıları sizin için fotoğrafladım..
Pazar sabahı cümbür cemaat,sabahın köründe piknik yapmaya gittik.Balık tutma vesilesi ile de tercihimiz Orhaneli oldu.Orhaneli yolunda,derenin kenarına kurulduk.Miss gibi havayı içimize doldurduk,gelincik tarlalarında gezdik..Bir de yılan görmeseydim ! Günün ve ayın şoku oydu benim için.Çok korktum ama gördüğüm andan itibaren bir U dönüşü yapıp,ayaklarımı vura vura kaçtığım için bana bir şey olmadı ! :)
O gün piknikte olduğum için Anneler Günü postu da atamadım ama burdan kutlayayım.Tüm emekçi kadınların günü kutlu olsunn !
Annem için,doğal esanslı bir buket yapıverdim hemeen..
Gelinciklerle,papatyalarla bezenmiş çiçek tarlası..


Kendimizi doğa ananın kucağına bıraktık...
Tam da burada "Hayat Maksimumdaaa" pozları verdim !
Tabi papatyaları görünce ben de herkes gibi kendimi tutamadım ve seviyor sevmiyor faslı yaptım,öylesine.. :)
Seviyor sevmiyordan geriye kalanlar..
Millet eli boş dönerken biz 3-4 kiloyu geçik balık tuttuk.Nasıl tuttuğumuza gelince bu bir sır ! :) Ancak aklınıza kötü şeyler gelmesin.Bir Greenpeace destekçisi olarak ağ filan kurdurtmam ! :)
Günümüz müthiş geçti.Oradaki köylülerle arkadaşlık kurduk ve bizlere organik marullar,pırasalar hediye ettiler.Bu da tabi ki sürekli GDO'lu ürün yiyen bizleri çok sevindirdi :)
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

2 yorum:

  1. Fotoğraflar harika, ne kadar güzelmiş o yemyeşil kırlar...
    Papatyaların arasına kızımla yatıp, dönmek dolanmak istiyorum :)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
  2. Evet harikaydı.Doğayla başbaşa,mis gibi kokusunu içime çektim.Yılan görmemin dışında harika bir gündü :) Enerji depoladım :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...