3 Mayıs 2012 Perşembe

KİTAP | Ana - Maksim Gorki

Uzun zamandır sağ taraftaki " Ne Okuyorum? " bölümünde bu kitabın adını görebilirsiniz.Artık onun yerini başka bir kitap alacak :) Araya Açlık Oyunları girdi,arkadaşıma hemen vermek için onu listeye koydum,okudum,ardından hediye kitaplarım geldi vs. vs. derken bu kitap en sona kaldı maalesef..
Dün de bu kitabı bitirdim. ve klasiklerden oluşan okuma listemden bir kitap daha eksildi.
Ana,gayet güzel bir kitap.İnsanların hayat mücadelesini,işçilere yapılan haksızlıkları çok güzel bir biçimde ortaya koyuyor.
Kitabı okurken sanki Pavel çıkıp gelecek,karşımda oturup,bana o akıllarda kalıcı sesiyle yavaş yavaş siyaset kitaplarından birini okuyacak gibi geliyor..Nihayet bu durumdan sıyrılabildim :)
Ayşen Ilgın tam da Kitap Aşkı Baskı Hatasını Affeder mi ? başlığında benim de muzdarip olduğum bir konuyu işlemiş.Sorunum bu kitapla ilgili ve Kum Saati Yayınları'yla ilgili.Ben ne yorum yapmışım bu başlığa,okuyalım..

Bu yazıyı ilk okuduğumda ben de bazı arkadaşlar gibi "Kabul edilebilir,görmezden geliverirsin." demiştim ama başıma gelince bu kadar basit olmadığını anladım.Ben de Kum Saati Yayınları'ndan muzdaribim.Kitap kapaklarını bu kadar güzel ve özendirici yapmasını beceriyorlar ama içine gelince fos! Ana isimli kitabı okurken her şey gayet güzel gidiyordu fakat son 100 sayfa işkenceydi resmen.Mesela diyor ki (atıyorum) :
-Kız gülümseyerek konuştu:
Arka sayfayı çeviriyorum kızın konuşması yok onun yerine. "Sessizce yan yana oturdular." misal.
Ön sayfada verdiği son paragrafı arkada tekrar vermiş ve devam etmiş.O kadar sinir oldum ki anlatamam ve okumadım ! Son bölümü okuyup bitirdim kitabı.
İnsanın gözüne çok fazla batıyor.Görmezden gelmeye çalışsan da gelemiyorsun.
Ben de sizin gibi büyük marketten,kampanyalı ürünlerden almıştım.Ucuz da değildi hani kampanyalı derken.
Hem ucuz olsa bile bir yayınevi madem yayınevisin kaliteli ve güzel yapmalısın işini.



Yorumumun sadece kitapla ilgili bölümünü aldım.Evet,çok sinirlendim.
Kutup Yıldızı Yayınları'ndan sonra bu da tuz biber oldu üstüne.
Ama kitap aşkımı öldüremiyor ne yazık ki,okuyorum okuyorum..
Artık yan tarafa bakabilirsiniz ben ne okuyorum diye :)
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

2 yorum:

  1. Bir yayın evi bunlara nasıl dikkat etmez anlamıyorum. Onun işi o. Bir daha kim alır ki o kitapları? Ben de markette indirimden çok kitap alıyorum. Neyse ki hiç karşılaşmadım böyle bir şeyle.
    Kitaplara gelince Ana çook sevdiğim, içime işleyen bir kitap olmuştu. Dokuzuncu Hariciye Koşuğu da güzel bir kitap. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle,ben de ona çok sinirleniyorum.Kitap indirimde olabilir tamam ama bir yayınevi olarak işinizi iyi yapmanız gerekir!
    Ana gerçekten çok büyük etki yaratıyor.Dokuzuncu Hariciye Koğuşu'na daha başlamadım,bugün başlayacağım.Güzel dileklerin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...