2 Temmuz 2013 Salı

You've Got Mail / Mesajınız Var


Sevgili Serrose'un blogunda bu filmi görmüştüm."Ne zaman kendimi mutsuz hissetsem bu filmi izlerim." gibi bir cümlesi kafama kazınmış :) Geçen akşam da bu filmi izledim.
Belki de öyle dediği için beklentilerimi çok yüksek tuttum.Çok çok güzel bir film değildi bence.
Kötü müydü ? Hayır kesinlikle. Ama harika mıydı ? Ona da hayır :) 
Filmi izlerken hiç sıkılmadım,ama bayılmadım da.Öyle arada kaldı benim için.Ama canınız sıkıldıysa,film aksın derseniz izlemelisiniz.
Konusu : 
Meg Ryan, Frank Navasky ile olan Kathleen Kelly rolünde oynar. Frank, bir yazar olarak, yazılarını daktilo makinesini kullanarak yazarken, Kathleenlaptopunu tercih eder ve onun aracılığyla AOL'deki e-posta hesabını kontrol eder. Orada Shopgirl avatarını kullanarak NY152 ile iletişim kurar. Bu avatar aslında Joe Fox (Tom Hanks) içindir. Joe Fox, Fox Books (Fox Kitapları) adında büyük kitapçı dükkânları zincirine sahip Fox ailesinin bir üyesidir. Kathleen ise daha önce annesinin işlettiği adı The Shop Around The Corner (Köşedeki Dükkan) olan bağımsız bir kitapçı dükkânını işletmektedir. Filmin merkezi gerçek dünyada birbirlerine rakip iken sanal dünyada Kathleen ve Joe'nun birbirini etkilemesidir.


Not : Aldığım kararları uygulamaya devam ediyorum.Bu da haftada en az 1 film maddesine aitt :))

8 yorum:

  1. Çook eskiden izlemiştim bu filmi. Romantik komedi tadında her türlü Amerikan yapımına varım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben maalesef Amerikalılar ne yapsa izlerim diyemiyorum,çünkü Amerikalıları hiç sevmem :)

      Sil
  2. çok güzel bir filmdi, hafif ama dinlendirici, keyifli filmlerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,gerçekten de insanın zihnini dinlendiriyor :)

      Sil
  3. benim en favori filmimdir hatta dedigin gibi ne zaman mutsuz hissetsem bu filme gider elim.
    Icindeki ask bana iyi gelir ama asil sebep filmde bolca kitap ve kitapci olmasi.En buyuk hayalim kendi kitapci dukkanimin olmasi.
    Bir de filmden 2 replik cok hosuma gider.Donunce yazarim bloga ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son replik harikaydı filmdeki.Evet kitaplar bu filmi güzel kılıyor :)

      Sil
  4. itiraf edeyim ne zaman hayattan bunalsam bu filmi izlerim..bir de çikolatayı..bu iki film o kadar özeldir benim için..hep öyle bir kitapçım,sokağım evim falan olsun isterdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o kitapçı hayali hepimizde,güzel bir filmdi :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...