8 Temmuz 2013 Pazartesi

Ispanak Borani


Bu akşamın yemeği buydu :)
Ben yemek yapmayı ve yemeyi:) çok seven birisiyim.Hep aynı tariflerden sıkıldığımda da değişik tarifler arayışı içerisine girerim.Bu tarif de öyle bulunanlardan.Çok sevdiğim bir yemek blogu olan Muhteremle Afiyetle'yi bu tarifle keşfettim.Bu tarif de o blogdan.
Yapımı da çok kolay bir yemek.

Malzemeler:

1 kilo ıspanak
1 su bardağı pilavlık bulgur
1 adet kuru soğan
Zeytinyağı,tuz

Üzeri için :

2 su bardağı yoğurt
3 diş sarımsak ( ben sarımsak koymuyorum)
Yarım çay bardağı sıvı yağ
1 yemek k. salça

Yapılışı :


Ispanakaları ayıklayıp, doğrayın, iyice yıkayıp, süzün.
Soğanı küçük küçük doğrayıp, zeytinyağında kavurun üzerine süzülen ıspanakları ekleyin.
Bulguru ayıklayıp, yıkayın, ıspanakların üzerine ekleyip, karıştırın.
Tuzunu da ilave edip, kısık ateşte pişirin.
Ispanak su saldığı için, kısık ateşte piştiği için su eklemenize gerek yok.
Yemek piştikten sonra iyice soğutup, üzerine sarımsaklı yoğurt dökün.
Sıvıyağda salçayı kavurup, sarımsaklı yoğurdun üzerine dökün.





Hafif isterseniz salça da koymayabilirsiniz.Ablam salçasız seviyor ben ise salçalı :) Tercihinize kalmış.
Afiyet olsun..

2 yorum:

  1. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.
    Boraniyi bende çok severek yapıyorum, yoğurtlu yoğurtlu çok güzel oluyor.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Asıl bu güzel tarif için biz çok teşekkür ederiz :))

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...