19 Temmuz 2013 Cuma

I Me Wed / Evlen Benimle



Bu filmi İremciğimin blogunda görmüştüm ve listeye eklemiştim.Bugün de izlemek nasip oldu.Son zamanlarda hep romantik komedi tarzında çıtır filmler izliyorum ve çok da iyi geliyor doğrusu :) Bknz : Bir Alışverişkoliğin İtirafları,Teklif, Bride Wars ..
Aslında daha çok diziciyken son zamanlarda biraz da filmlere ağırlık vermeyi düşündüm.
Bu film de Kanada yapımıymış(sonradan öğrendim:) Ve yine sonradan öğrendiğim bir şey var,kitaptan film olmuş :)
Isabel Darden,30 yaşında ve mutlu bir kadındır.Ancak bütün arkadaşları evlenmektedir ve çevresinden bu konuda sürekli baskılar almaktadır.(nasıl bir ifadeyse bu:) Sonunda o da sevdiği tek kişiyle evlenmeyi düşünür : Kendisiyle ! Bunun 20 kişilik bir davet olacağını düşünürken ülke çapına yayılır ve o sırada karşısına beyaz atlı prensi çıkar :) Beyaz kısmı yanlış ama gerçekten atlı :)
Bakalım Isabel bu düğünle ilgili ne yapacaktır ?
Bu tarz filmleri seviyorsanız izlemenizi tavsiye ederim :)

Yapım:- Kanada
Tür:Komedi, Romantik,
Süre:90 dakika
Yönetmen:Craig Pryce,
Oyuncular:Erica Durance, Meaghan Rath, Thelma Farmer, Cara Pifko, Catherine Thurlow, Thom Allison, Natalie Brown, Sean Tucker, Vlasta Vrana, Mark Forward, Paul Popowich, Janet-laine Green,
Senaryo:Julie Sherman Wolfe, 
Senaryo (Kitap):-
Yapımcı:Ric Nish, Neil Bregman, Jesse Prupas,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...