14 Temmuz 2013 Pazar

China Glaze " Red Satin"

Geçen postumda bahsettiğim bu ojeyle ilgili detaylı bir yazı yazmak istedim.
Bu 1111 numaralı "red satin" rengi.
Öncelikle sürülmesi çok kolay,bereketli bir oje.Fırça izleri de belli olmuyor.O yönden çok başarılı.Parlaklığı çok iyi.
Bana gönderilen katalogda anlatılanlara göre adından geldiği gibi "porselen parlaklığında tırnaklar" vaat ediyor.İçinde kristal parçacıkları barındırıyor ve özel kapağı sayesinde de uzun ömürlü olarak kullanılabiliyormuş.

Bana biraz kolay çıkıyor gibi geldi sadece.Her gün yenilemek zorunda kalıyorum.

Rengi ise bordoya yakın.Nasıl durduğunu merak ediyorsanız :

Kitap okurken arada ojelerimin gözüme takılması hoşuma gidiyor :)

Bu ojeyi de gayet başarılı buldum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...