7 Temmuz 2013 Pazar

Bol Denizli Tatil Postu / Ayvalık-Sarımsaklı

1 haftalık tatili bitirdim geldim :)
Öncelikle kullanılan kremlerden bahsetmek istiyorum :

Yüz kremi ve vücut kremi.
Sağdaki vücut kremi transparan ve çok da yağlı değil.Koruyuculuğu da güzel.

Bu kremin yapısı süt gibi,hemen emiliyor.Sadece denize giderken değil de günlük hayatta da kullanılabiliyormuş.
Koruyuculuğu da gayet güzeldi.



---

Yollar..

Bursa'daki penguenn :) Dönüş yolundan :
---
Bol bol gökyüzü ve plaj fotoğrafı çektim :







--
Kitap okudum :


On Dokuz Saniye ve Limonlu Pastanın Sıradışı Hüznü kitaplarını bitirdim.
Kitap alışverişi yaptım.

---
Dönüşte Ören'e uğradık :



Bilgilendik :






Bir soluklanalım dedik :



Ağaçların altındaki şiirleri gülerek okudum :)



Bir de Sarımsaklı'dan ablamla böyle iki cici ayna aldık ama içindeki aynaları düşüyor,tekrar yapıştırmayı deneyeceğiz.Çok ciciler ama :)
Arkaları:




Güzel ve çabuk geçen bir tatildi.
Kitap alışverişi ve tatilde okuduklarım postu olacak bundan sonra.Fotoğraf ayıklamak çok yordu benii :)






4 yorum:

  1. ne güzel bol bol fotoğraf bayıldım. ben de tail istiyorum ben deeeeeeeeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senede en az 1 kere olmadan olmuyor vallahi,siz de kaçarsınız bir yerlere :))

      Sil
  2. özlemişim senin blogunu okumayı tatlım :)
    ne güzel bir tatil yapmışsın...benim de 3 gün öncesine kadar planım sarımsaklıya gitmekti annemle..ama tabi tayin tarihleri ancak belli oldu ve planım ağustosa ertelendi...
    neyse bundan sonraki postlarda yine görüşmek üzere öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni çook özledim,hiçbir yerde görünmüyorsun :(
      Tayinin nereye çıktı bu arada belli oldu mu canım? Öpüyorum çook.

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...