12 Temmuz 2013 Cuma

Tatil Sonrası Saç ve Vücut Bakımı

1 haftalık tatilden sonra sürekli denizden hem saçlarım çok yıpranmıştı,hem de yanmaktan cildim kuruyup pul pul olmuştu ki normalde yağlı bir cilt yapısına sahibim.
O yüzden hemen internetten maskeler vs. araştırmaya başladım.

SAÇ BAKIMI


Zeytinyağı + Bal Maskesi

İki besleyici madde.
Saçınızın uzunluğuna göre koyun malzemeleri.Çünkü internette verilen ölçüler benim saçlarıma tam yetmedi.
Saç diplerime ve uçlarıma iyice yedirdim.Bu kıvamda olmalı :
Ve sonra bir boneyi kafanıza geçiriyorsunuz. Yarım saat bekliyor.

Benim kurbanım havuz bonem oldu.
Zeytinyağından dolayı çok zor çıkacağını zannettim bu maskenin.Ve biraz biraz tahminlerim doğru çıktı.
Akıl edip ilk olarak saçlarımı Dove sabun ile yıkadım.Bu sabun o kadar güzel ki her derde deva.Daha sonra şampuan ile normaldeki gibi 2 kere yıkadım saçlarımı.
Gözle görülür bir etkisi olmadı sanki.Ama eminim saç diplerimi beslemiştir.

Kil Maskesi

Normalde kil maskesi sadece yüze uygulanır(bildiğim kadarıyla) ama aldığımız kil maskesi paketinin arkasında yüz ve saçlar için yazıyordu.Artınca saçlarıma da kullanmak istedim.
Yüz için güzel bir etkisi var,temizlendiği belli ve yumuşacık oluyor.Ama saçlarım için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Kaç kere yıkamama rağmen hala açılmıyordu.Dove sabun ile yıkayınca bir defa biraz yumuşadı.Sonra çıkınca saçlarımı tarayamadım.Bu sefer de bu köpükten sıktım saçlarıma :
Bu bir saç şekillendirici köpük ama benim saçlarım zaten düz olduğu için bir işime yaramıyor.Sabun köpüğü gibi yapısı.
Ben de saçlarımı yumuşatması için kullanıyorum.Taranmayınca bundan sürdüm ve öyle açıldı saçlarım.
Bir daha kil maskesini asla saçlarıma sürmeyi düşünmüyorum :)

YÜZ BAKIMI

Özellikle burun ve alın bölgem pul pul olmuştu.


Favori kremimle başlayayım.Bu kremi çok seviyorum binlerce kez belirttiğim gibi.Bitince sürekli yenisi alınır.Zeytinyağı içerikli olmasından dolayı bundan da kullandım.

Bu  kremin de kokusu ve yapış yapış olmaması çok güzel.

Bu iki kremi kullanınca ve yüzüme yaptığım maskeler sayesinde şu an hiçbir problem yok cildimde.

VÜCUT BAKIMI

Bu vücut kremi de mango ve şeftali özlü sanırım.Kokusu çok güzel.
Kuruyan yerleri de kesinlikle onardı,yumuşattı.

Hala kullanmaya devam ediyorum bu ürünleri.
Umarım bir fikir sahibi olabilmişsinizdir :)
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...