13 Temmuz 2013 Cumartesi

Gökyüzünün Üzerinde Üç Metre

 Yazın çik-lit okuma fikrim hala devam ediyor gördüğünüz gibi.Kitap fuarından bu cici kitabı hem kapağı için,hem de Güngör'ün blogunda görüp hatırladığım için almıştım.İyi ki de almışım!
İlk başlarda isimleri çok karıştırdım,not defterine kaydedip baka baka okuyordum.Sonradan hepsi yerine oturdu,büyük bir çoğunluğundan sonra bahsedilmiyor zaten,isimleri gereksiz olarak verilmiş.
 Hatta son yaklaşık 100 sayfa kala sahur sonrasıydı,saat 5'ti ve kitabı elimden bırakamadım.En sonunda uykuya yenik düşüp yattım tabi :)
 Kapağı da çook güzel ve anlamlı.
Step'in bazı konuşmalarına da çok güldüm :)
Kısacası cici bir kitaptı,kendini okutturuyor.
Her ne kadar sonunda pek bir şey olmasa da Yengeç burcu ben gözyaşlarımı tutamadım,Pollo ile ilgili kısımlar özellikle.
Ama sonu böyle bitmemeliydi! En azından devam niteliğinde bir kitap olmalıydı :)
Hiç hoşuma giden bir son olmadı yani.Sonu Kore dizileri gibi bitti desem yerinde olur bence :)
Kitabı okurken bu hallerdeydim işte.
Gündüz pek kitap okunmuyor ama iftar sonrası serin serin okumak güzel fikir :)
Keyifli okumalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...