27 Temmuz 2013 Cumartesi

DIY : Erimiş ya da Hoşlanmadığınız Rujlarınızı/Nemlendiricilerinizi Atmayın!

Geçen gün çantamda nemlendiricimi unutunca olanlar oldu.Bu nemlendirici zaten benim favori nemlendiricim olan Gabrini'den daha "sıvı" ya da "kaygan" Ne kadar doğru bir tabir oldu bilemiyorum ama :)
Bir çok kez dediğim gibi favori nemlendiricim Gabrini ama arada sırada ışıltılarını sevdiğim için buna da elim gidiyor.
Günler sonra mı desem haftalar sonra mı farkedildi bu :)
Eminim ki yazın çoğumuzun başına gelmiştir bu tarz olaylar.İlk olarak tabii ki buzdolabı yöntemini denedim ama sonuç değişmedi.
Ben de ne yapabilirim diye aradım,taradım bu yöntemi bulduum :)
O zaman blogdaki ilk "DIY" projemle başlayalım.Böylece hoşlanmadığınız rujlarınızı da karıştırarak daha güzel bir ruj elde edebilirsiniz :)

İhtiyacımız Olanlar :

Bir adet ruj/nemlendirici
Bir adet rujumuzu koyabileceğimiz küçük kap

Nemlendiricimizin (ruj ya da nemlendirici çok karıştı bu olaylar:) başını kesiyoruz ve bir kaşığın içine koyuyoruz.
Ocağı açıp üstünde eritiyoruz.(5-10 saniye içinde eriyor) Sonra bir kaba koyuyoruz ve donmasını bekliyoruz ki bu da çok kısa bir süre.

Gördüğünüz gibi böyle oluyor.
Hem eskisinden daha katı hem de içindeki parıltılar dahil olmak üzere hiçbir şey kaybetmedi.Yeni halini daha çok sevdim :)

Biraz az görünse de sürdükçe az olmadığını anlayacaksınız :)

Deneyen olursa yorumları beklerim !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...